Sváteční den.







Ještě jsem ležela, když se z kuchyně ozval takový divný zvuk, takové puf. Následovalo mohutné chlapské zaklení a nezvyklý pohyb .Nedalo mi to tak jsem šla obhlídnout situaci. Při pohledu na kmitajícího, nešťastnýho človíčka jsem nevěděla, mám- li se smát, nebo brečet. Můj drahý při vyndávání chleba ze skříňky shodil flašku s olejem ( pozn. včera koupenou !) Teď se snažil to uklidit, ale uklízel to svérázným způsobem. Až jsem se zmohla k činu, tak jsem si napustila kýbl horké vody a jala se uklízet mastnou cestičku od okna ke šporáku, uhlák, lopatku, kamna, odpadkový koš zvenku i vně......Miláček se radši někam ztratil, pro jistotu. Ale co, žijem ! Poučení: olej budu kupovat pouze v plastových flaškách.
Další jobovka následovala za chvíli, kdy jsme pustili do chalupy venkovní miláčky. Sedím v kuchyni a oddychuju po ranní rozcvičce s kýblem a hadrou, když z obýváku se ozývá jakýsi divný škrab, škrab, škrab.... Nebudu to víc dramatizovat. Kocourek, zvaný Don Kočičón se mi vyčurinkal na koberec a teď to jako zahrabával. Neskutečně šikovně ( chtěla bych vidět jak to dělal), se trefil mezi dva spoje koberce a ještě kus prkenné podlahy.....Koberec jsem vyřezala a spálila, ale prkenná podlaha i pozáchranné akci s neředěným octem smrdí a smrdí a smrdí....
Kdo má kočičí miláčky ví o čem mluvím !
Když k tomu ještě připočítám fujavici metelici sněhovou, studenovětrovou za oknem....
No hnus velebnosti !

Komentáře

  1. Opravdu kouzelný den! Co tě nezabije, to tě posílí. :)))))))

    OdpovědětVymazat
  2. krásné kuchyně!!! trouba? sporák? whatever...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

POSLEDNÍ LEDNOVÝ

Meditace v zenové zahradě