úterý 13. dubna 2010

Chlupatá pomocnice.


Od mého drahého jsem dostala mininarcisky.

Když už skoro dokvétaly,tak jsem z nich ještě stihla udělat parádu do okna.

Ta naše zvědavá kočka Pitipačka, zvaná Pitipka, když mě viděla jít k oknu, hupky dupky za mnou a do všeho mi strkala šňupajdu, pózovala jak u fotografa a nakonec ji to tak unavilo, že usnula.

V některých situacích bych chtěla být tou kočkou, nic neřešit a usnout. Třeba v talířku........



















8 komentářů:

  1. Dorý večer Jarmilko,máte moc pěkný blog,a jak je vidět z fotek ,tak kočičiny dobře znáte...jsou to úžasná stvoření :-)
    Hezký večer
    Zdraví Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Dík za návštěvu, spřízněná kočičí dušičko !

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky,

    mrkni na můj blog, máš tam ocenění.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jaromilo,mas to tady moc hezke,priju zase na navstevu a pridavam te, zdovolenim, do mych oblibenych blogu.Krasnou nedeli preje Monika.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju za vzácnou návštěvu, ještě že jsem vás holky našla,chodím sem dobíjet baterky.

    OdpovědětVymazat
  6. Piti usnula na skořápkách, jo? :) Fotečky krásný, šikulka. ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Pitipačka si je jasně vědoma, že nejkrásnější objekt široko daleko je ona a tudíž nikdo nemá důvod fotit nic jiného. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. To je známá kočičí vlastnost!!!

    OdpovědětVymazat