Kdoulovec- kvetoucí kolíky.

Jednou,když jsme projížděli přes město, tak jsem zůstala v úžasu civět na rostlinu zvanou : Chaenomeles speciosa "Moerloosii"-Kdoulovec ozdobný -tvarovaný jako živý plot.

Už jsme dlouho nebyli na jaře v Kroměříži, tak mi ta podívaná unikala. Musela jsem zaparkovat opodál a jít se pokochat zblízka.


Je to úžasná rostlina, která kvete na holých kolcích ( větvičkách, letorostech). Je to jak zázrak.



Můj kolega prohlásil, že je to taková vyblitá barva.



Prý tam měla být nějaká atraktivnější, zářivější barva. Musela jsem mu oponovat, protože kdyby tam byla barva zářivá, třeba červená, tak by poutala pozornost projíždějících řidičů a to na křižovatce není příliš vhodné.




Mně se ta barva jeví velice pěkná až nádherná, přímo k sežrání. Pozn.: když se mi něco moc líbí, mám pocit, že bach to měla sežrat !

Komentáře

  1. Moc krásné a nevídané! Díky za zprostředkování takového zážitku.
    Dana

    OdpovědětVymazat
  2. jsem ten tvůj kdoulovec viděla v brně u ronda. je to možný?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

POSLEDNÍ LEDNOVÝ

Meditace v zenové zahradě