neděle 23. května 2010

Mlsná kočka

Moje tetička byla moc dobrá kuchařka, pekařka a cukrářka. Její moučníky byly vyhlášené a měla zástupy spokojených zákazníků. Vždycky, když něco pekla, tak mi říkala, "Dívej se a uč se, pořád tady nebudu." ( Když to píšu, tak mi připadá, že mi to tetička řekla včera a ono už je to přes 15 let co je v nebíčku.....)
Já jsem samozřejmě dávala pozor jen jedním okem a podle toho vypadá i moje dnešní pečení- nebudu to rozvádět, ale 50 % výrobků je pro slepice...
Inspiraci pro dnešní moučník jsem dovezla z Melikany. Moučník se docela povedl a byl dokonce i poživatelný.

Jenže........ stačil jeden nestřežený okamžik a bylo po parádě. Když už ochutnala, tak jsem jí nechala, ať si to dolíže.





Taková poctivá šlehačka, ta chutná i kočce, mlsné Pitipačce.


Ze zbytkem, patřičně upraveným jsem jí pomohla, ten jí nechutnal !













5 komentářů:

  1. TAK TO JE KRÁSA .MOC POVEDENÉ FOTEČKY . HNED MÁ ČLOVĚK LEPŠÍ NÁLADU .
    MĚJTE PĚKNÝ CELÝ DEN .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Jaromilko,nádherné fotky:-) a usmívám se nad vaší sladkou čičinou..já se jí vůbec nedivým,že jí to táááák chutná..:).Mě ta naše předevčírem chutnala z talíře hezky řízeček..:-).ale nedejte jim....jsou prostě úúúžasné :-)
    Hezký den
    J.

    OdpovědětVymazat
  3. Jituš,uklidnila jsi mně, jsem si myslela,že mi někdo napíše-ty prase,jíš s kočkou, ale vidím, že je to všude podobný, ne-li stejný.

    OdpovědětVymazat
  4. Dreaming of the coaststředa, 26 května, 2010

    Take se pridavam, povedene fotky...takove optimisticke. Moc se mi libi. Hezky vecer, Jana

    OdpovědětVymazat
  5. :)) dakujem za krasny prispovek....dlho som sa tak nezasmiala..:))) ako keby som videla nasho kocura Felixa...ako si pochutnava na takej dobrej maskrtke...

    OdpovědětVymazat