Štafetový kolík

Zapojuji se do hry: "10 .fotka ve vašem počítači".
Štafetový kolík přebírám od Gabi http://gabkinblog.blogspot.com/

Vyskočil na mě tento obrázek . Mám ráda věci, které lahodí oku, věci, které mě něčím zaujmou. A vlastně to nemusí být jen věci, můžou to být domy, zahrady, ploty, dveře, můžou to být třeba jen detaily. Něco mě na nich zaujme a pak hledím a rozmýšlím, co přitáhlo moji pozornost.
Toto jsou vchodové dveře jednoho opuštěného domu na hlavní ulici ve Velkém Meziříčí. Udivila mě preciznost v provedení, hra s detaily a perfektně vyvážená kompozice.
Dojem hyzdí jen přiďobnuté dráty.
Mladší dcera mapuje v brněnských ulicích maskaróny- kamenné obličeje. Každou chvíli vítězoslavně hlásí: mám další. Je to zajímavý prvek v architektuře a nikde v literatuře se o tom moc nepíše.
Díky zlatíčka, že jste mě přijaly mezi podobně postižené.
Štafetu předávám: http://myhome-interiors-garden.blogspot.com/
http://najdisvoudusi.blog.cz/

Komentáře

  1. Jaromilka, ty si teda žena činu! Pojem rýchlosť sa pred tebou červená!:)
    Inak fakt krásna brána! U nás je na takéto fotky manželík. Chodí s otvorenými očami, ako sa hovorí. Od neho sa pomaličky, postupne učím nielen pozerať, ale aj vidieť:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  2. Pozdravuj mužíčka,že vítám v klubu ! Jsme zahradníci závislí na počasí a když je to období dešťů, tak si za stolem maluju a občas se kuknu do toho zrcadla(pozn-pc)a odepíšu.Čau

    OdpovědětVymazat
  3. To je naozaj krásna 10. fotka:)))
    Obdivujem tvoju schopnosť všímať si dataily, koľkí okolo tej brány prejdú len tak, že vôbec si ju nevšimnú. Krásne májove dni! iris

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

POSLEDNÍ LEDNOVÝ

Meditace v zenové zahradě