Tajuplné verandy.

Když si můžu něco koupit, tak mi to činí potěšení. Ale když něco seženu zadarmo, tak je má radost mnohonásobná. Ale to je asi přirozená lidská vlastnost.
Při jedné potulce po dědině jsem narazila v poloopuštěném statku ( kterému říkáme Spessart ), na vyřazená okna, která tam stála opřená o zeď a zarůstala kopřivami.

Do hodiny byly okna na našem dvoře !

Mám ráda věci z kterých dýchá historie. Tyto starý poctivý dřevěný okna chci použít na verandu, neboť se mi tento již málo používaný stavební prvek móóóc líbí.

Nyní frčí zimní zahrady s plastovými okny, ale to není nic pro mně, pro staromilce !








Když si prohlídnete tyto fotky, tak si budete myslet, že tam duchové v noci pořádají orgie...




Ale zkuste si představit, že ty verandy jsou bíle natřené , za okny jsou červené muškáty, na malém stolečku voní káva s moučníkem , hledíte na zapadající slunce a nad hlavou máte závoj z růžových růží, které v podvečer příjemně voní...

Komentáře

  1. Jarmilka, už teraz sa pozývam na návštevu k vám, na bielu verandu s červenými muškátikmi:) Stačí kávička, či čajík, koláčik prinesiem ja:)))Pá Gabi

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Jaromilko,

    souhlasím, je příjemné, když někde něco objevíš a moc se Ti to líbí a druhý by to nejradši spálil. Jsem sama taková, manžel vždy kroutí hlavou. Jinak též preferuji dřevěná okna před plastovými. O víkendu jsme jeli na kolech, jeli jsme okolo nádherné staré roubenky a do očí mě praštily plastová bílá okna. Kroutila jsem hlavou, jak někdo může něco takového udělat, vypadalo to příšerně.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlas,to co lidi někdy vymyslí, tak bych je za to dala zmrskat.jak je krásná architektura v jednom stylu, který obdivujeme v zahraničí.Co budou cizinci obdivovat u nás ? Roubenky zmršený plastovýma oknama ????!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím s vámi děvčátka...a verandy ty jsou fajn...nahradí i zimní zahradu, že jo ? :o))Jarmilko,dobře jste "nakoupili" a těším se na dokumentaci...mokopa

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,
    verandu by som brala hneď, máme ju na chalupe na strednom Slovensku. Ale kúpili sme dom, ktorý ju nemá, zato má pavlač, čo je tiež paráda. L.

    OdpovědětVymazat
  6. Pavlač je taky bezva místo na relaxaci(mám ráda když prší a já můžu být schovaná a pozorovat nečas v suchoučku )

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

POSLEDNÍ LEDNOVÝ

Meditace v zenové zahradě