Tulák.

Původně jsem chtěla psát o něčem jiném, ale dnešní příhoda našich chlupatých přátel mě zcela rozhodila. Náš dvůr je takový průchozí kočičí, můj kolega to nazval "kočkostráda" - (jako autostráda ). Už před pár dny se tu objevil a dnes k nám zase zavítal takový béžový kocourek kdysi elegán, dnes prokazatelně tulák, urousaný, srst zplstnatělou.














Ale miloučký a přítulný a co nejvíc - hladový.


Dnes se přišel znovu napapkat a pomazlit.





























Nestačila jsem se divit, co ta návštěva udělala s psychikou "naší" kočky Pitipky. Je vyděšená, neklidná. Nejprve chtěla uniknout oknem pryč, ale přemluvili jsme ji. Tak ležoseděla na okně a neustále ve střehu s očima vytřeštěnýma "fotila" vchodové dveře, jako by se za nimi skrýval nejspíš Jack Rozparovač !









Nevím co se muselo stát za hrůzu, ale asi jí provedl nějakou velkou zlotřilost.









Komentáře

  1. Micka Pitipka si len chrani svoje uzemie...a boji sa noveho "votrelca"...ale nova micka je uzasna...krasne fotky si spravila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já kdybych mohla,tak mám všechny kočky doma..:-)Prostě je miluju,jsou to úúúžasná stvoření.
    Pitipka si hlídá opravdu svoje teritorium,ona je paní domu a má strach,že se s ním bude dělit.
    Pitipka je taky úžasná ,hlavně ty její poskládaný pacinky :-)
    Hezký den
    J.

    OdpovědětVymazat
  3. ten novej trpajzlík v barvínku je výbornej

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, dík za návštěvu. Se zvířátkama je sranda. Děkuju za uznání,od takového kritika to obzvlášť těší !

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, prave jsem objevila tvuj blog. Mas moc hezke fotky. Kociny jsou roztomile:) A naadherne kyticky!!
    Hezky den, Jana

    OdpovědětVymazat
  6. KOČIČKY TO JSOU STVOŘENÍČKA KRÁSNÁ A MILOUČKÁ .
    NÁDHERNÉ FOTEČKY . HEZKÝ KOČIČÍ DEN PŘEJI .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem moc ráda za slova chvály-HŘEJÍ.
    Ps.:dneska se potkali ve dveřích, syčení, prskání a sprint na půdu a koču jsem od té doby neviděla...

    OdpovědětVymazat
  8. Jaromilko to jsou úžasné fotečky a kocourek tuláček je krásný a miloučký,já jsem zastánce každé kočičky.Sama jednu mám a můžu říci,že můj Tomíček je můj osobní strážce a když přijede moje mamka s kocourkem k nám tak je také sranda.Tomíček si chrání své území jako Pitipka.Pitipka je krásná kočička,jojo paní domu...Přeji dobrou náladu a hezký večer i když venku je to tedy děsný...Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuju za vlídné slovo..
    Tomíček je "britka" ?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

POSLEDNÍ LEDNOVÝ

Meditace v zenové zahradě