Tibetské mísy.

Mnohokrát jsem si říkala, že před úplňkem NEBUDU nic dělat, nikam jezdit a nic podnikat a kdyby to bylo možný, tak ani nevylezu z postele.
Jenže - zase jsem porušila předsevzetí.
Znáte to všichni - DEN BLBEC.
Jeli jsme 50 km proto, aby nám zákazník vzkázal po babičce, že chce být u stavby skalky osobně ( asi chtěl dohlížet na to, jak zahradníci pracují a jestli to vůbec umí........)
Hořkost jsme chtěli vykompenzovat návštěvou arboreta MZLU, jenomže než jsme se tam prokousali kouzelnou brněnskou dopravou, tak bylo 15. hodin a už zavírali.
Končila jim pracovní doba !

Po návratu z "výletu " jsem byla docela rozhozená.
Jindy bych šla vybít přetlak na zahradu, ale dnes jsem opět šáhla po své oblíbené kamarádce - TIBETSKÉ MÍSE, ta mě nikdy nezklamala. Neodmlouvá, nehádá se , jen si zníííííííí..................

Poprvé jsme si mísy osobně ošahali na Stránské skále, na akci, kterou pořádal ČÁRYFUK.

A byli jsme lapeni !
Po hledání na netu a návštěvách několika krámků jsme si své "poklady" nesli domů v úhledné taštičce.
A od té doby nám slouží !

Komentáře

  1. Jaromilka, tie misy mi nič nehovoria, ale hovoríš, teda píšeš o nich s takým nadšením, že idem potrápiť pána googla a pokukať zopár informácií. Príjemné dni Gabi

    OdpovědětVymazat
  2. Gabi-
    móc děkuju za projevený zájem.
    Není nad to někde si to vyzkoušet "naživo".
    Pěkně o tom píše:www.jobe.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Také mám kamarádku tibeťanku a víš , že jsou lidi co jí nerozezní ať se snaží jak se snaží. Občas ji používám na svolávání k jídlu faře :o))
    Krásný víkend a děkuju za milé příspěvky na mém blogu Mokopa

    OdpovědětVymazat
  4. hneď bych si zahrála.a upadla do zvláštního stavu pohody a meditace..uííííumímmmm

    OdpovědětVymazat
  5. Moni-
    to je asi zvláštní pocit, mít kamarádku tibeťanku !
    Moje máti tu mísu nerozezní,neboť když jí uslyšela "zpívat", tak utekla-protože prý ji to naježilo všecky chlupy(pozn.byl jí ten zvuk nepříjemný).
    Příjemný úplňkový víkend.

    Cobro-
    napiš ježíškovi......
    Jar.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Jarmil,
    moc se mi libi tvuj prispevek. Take jsem o misach predtim neslysela a hned se na ne jdu mrknout. Opravdu zajimave! DIky, Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Jani-
    dík za návštěvu a komentář.
    Lepší je to v reálu,nádherně zní a uklidňují.....
    Měj se krásně.
    Jar.

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

POSLEDNÍ LEDNOVÝ

Meditace v zenové zahradě