Zamyšlení nad během života.

Po včerejší noční bouřce, hromech a blescích................a nefungujícím internetu, jsem si uvědomila, jak je ten neviditelný, virtuální svět zranitelný.
Svatý Petr udělá bum, bác a je tma !

Ještě, že si můžu alespoň uvařit kafe na plynu nebo kachlových kamnech. Stačí škrtnout sirkou.
Kdybych byla závislá jen na elektrice, tak nevím !
Vlastně bych nikdy nebyla, protože bych to nedopustila, neboť jsem přírodní člověk, který se bez žIVéHO ohně neobejde !

Nevím,jak takovou situaci řeší domácnosti , kde jsou závislí jen na elektrice - topení, vaření, pečení.....? Chalupa bez komína.. ? I takové jsem v dnešních satelitních "syslištích " viděla.

To jsem se nějak zamyslela po včerejším NEBESKýM BOUřENí !

Delší dobu jsem měla tvůrčí útlum. Byla jsem nějaká zabržděná, asi díky těm vysokým teplotám, které zrovna moc nemusím .

Z letargie mě vytrhl až článek od Šárky Drbohlavové : "Útulně s betonem " v časopise DESIGN a HOME.
Mnoho lidí se jistě otřepe hnusem, ale mně se takový čistý styl docela líbí.

Se vším, co je v článku napsaný samozřejmě nesouhlasím, ale je tam jedna věta, která mě oslovila a která by se měla VYTESAT DO KAMENE ! Je to přesně, co v poslední době cítím !

" ...MéNě JE VíCE. ZVíTěZIL MINIMáLNí VýBěr RůZNORODýCH MATERIáLů A DůRAZ NA DETAIL. V PřEKOMBINOVANéM SVěTě JE PRO MNOHé PříJEMNé OčISTIT VěCI, PřEDMěTY A DESIGN NA SAMOU PODSTATU....................."

Pár příkladů, jak já to cítím...
































Přeji příjemné příští dny.
A choďte do kostela, aby se Svatý Petr nezlobil !











Komentáře

  1. JARMILKO,KRÁSNÉ FOTEČKY ,Z KTERÝCH DÝCHÁ POHODA .V JEDNODUCHOSTI JE KRÁSA .
    V DNEŠNÍ DOBĚ SI LIDÉ NEUMÍ PŘEDSTAVIT ŽIVOT BEZ NĚKTERÝCH VĚCÍ , MOŽNÁ JE TO I ŠKODA ....?!
    HEZKÝ ZBYTEK DNE .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Jarmilko
    moc hezké a moudré povídání a nádherná lavička a porcelán. Jojo, vím, že méně je často více, jen to někdy neumím ukočírovat :-)).
    Přeji slunečné dny!

    OdpovědětVymazat
  3. Bohdanko-
    jsem ráda, že to tak cítíš, však jsem se snažila.

    Marti-
    člověk se mění a vyvíjí, všecko se naučíš ,neboj!

    OdpovědětVymazat
  4. Půvabné fotografie, taky to tak mám...a taky jsem často ráda, že můžu škrtnout sirkou...hezký večer Jaromilko...Helča

    OdpovědětVymazat
  5. To je nadhera. Jsem na stejne note...snazim se o jednoduchost...cloveka uklidnuje...moc se mi fotky libi. Hezky vecer, Jana
    PS< se synem se pridavam do cervnatkoveho klubu:}

    OdpovědětVymazat
  6. Heli -
    pochlub se kde ,teda v čem škrtáš sirkou ? Doufám,že si nechodíš hrát do stohu........
    Jani-
    těší mě,že je nás víc na stejné vlnové délce.
    Jsem natvrdlá,tak mi prosímtě vysvětli co je to ten "cervnatkový klub"-děkuji Jar.

    OdpovědětVymazat
  7. Jarmilko,nádherné fotografie z kterých je cítit něco co pohladí na duši.A mě to určitě pohladilo.....Děkuji Marťa

    OdpovědětVymazat
  8. makůvky v krabici só vždycky dobré nápad a potipka na zádech je prostě best..

    OdpovědětVymazat
  9. Jiřko , koča odešla z mojeho stolu , protože jsem jí nechtěl dovolit ťapkat po klávesnici počítače.

    OdpovědětVymazat
  10. Marti-
    Gabi-
    Jsem moc RáDA,že to cítíte tak jak já,je vidět,že jsme na stejné vlnové délce :)

    Dahliu a vzteklýho dědka komentovat nebudu, s těmi si TO VYříDíM úSTNě A RUčNě !!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné zastavení u Tebe Jaromilko. Moudré zamyšlení nad během života a nádherné fotografie. Klidný večer a noc bez bouřek :o)Martina

    OdpovědětVymazat
  12. Marti-
    dík za zastaveníčko a za přáníčko.
    Jsem ráda,že existuje možnost své myšlenky ventilovat a ještě radši jsem, když si to někdo vůbec přečte a napíše svůj komentář.To mě nabíjí energií.

    OdpovědětVymazat
  13. Jaromilka, keď sledujem tie moderné stavby prepchaté technológiami - aj vetranie riadené elektricky, mám dojem, že to nie je dobre. A úplne na hlavu je, že všetky tradičné materiály sa predávajú najdrahšie, alebo ich veľmi ťažko dostať... Fotky sú veľmi príjemné. Kiežby aj u nás bol taký poriadok :-) L

    OdpovědětVymazat
  14. Zrovna včera jsem přemýšlela, proč jsou celozrnné rohlíky 5-6 x dražší,než z bílé mouky,která se vlastně musí čistit od těch složek, které nám vlastně prospívají.

    Je to podobný jako s těma přírodníma materiálama !

    S tím pořádkem !!! Kdybys viděla co je mimo objektiv foťáku, tak by ses divila !!!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Jaromilo,
    tak jsem vás objevila.....
    krásný blog, fotografie, myšlenky,
    ráda se sem budu vracet.
    Klidnou dobrou noc
    J.

    OdpovědětVymazat
  16. Tady je toolik nádherných fotek a hlavně kouzla DOMOVA!!!!

    S láskou Susie

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

POSLEDNÍ LEDNOVÝ

Meditace v zenové zahradě