pátek 2. července 2010

Chlupatý nohy.

Dneska jsem zažila zvláštní příhodu.
Po pracovním pobytu na sluníčku jsme se ještě stavili na nákup nezbytných potravin a na automatový mlíko, který zkysne.

Jdu si tak po chodníku s petkou plnou bílého lahodného moku, přemýšleje jestli si mám dát loka teď nebo až potom...........když mě předejde osoba v šatech.

Na tom by nebylo nic divnýho, jenže ta osoba měla připlešlou hlavu, chlupatý nohy, černý ponožky a pánský polobotky.

Chvíli jsem si myslela, že mám úpal z toho celodenního pobytu na sluníčku........a když jsem se vzpamatovala bylo " to " pryč.

Ze snu mě probudili až 2 mládežníci zlomení v pase, jak se řehtali a řičeli : "........ty vole, viděls to, to není možný, to musela být sázka............"

Foťák jsem bohužel neměla, abych to zdokumentovala ( s foťákem na mlíko ? ). Ale po dnešní zkušenosti budu i pro mlíko chodit s foťákem !
Máte škodu, že jste to neviděli, byl to pohled pro bohy jak si to čáruje přes náměstí modelka v tygrovaných šatičkách, holá hlava, útlé boky, černý ponožky.....

Chtěla jsem vám najít alespoň ilustrační foto, ale po klíčovém slovu " chlupatý nohy " mi naskakovaly věci, až mi bylo stydno.

Dnes asi budu mít divoký sny !!

8 komentářů:

  1. Jaromilo díky! Bezvadně popsaný, já mám docela bujnou fantazii, takže si to umím živě představit i bez fotky!
    A jdu si oholit tělo......:-)).
    Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Jaromilko,

    vtipné, fotka aní není potřeba, u Martina to psala..

    Omlouvám se, trošku nestíhám, ani jsem Ti neodepsala na email, je to ostuda, toto nedělám. Tak přijmi, prosím, omluvu.

    Moc se mi líbil příspěvěk Traktoršou, sama bych byla zvědavá a šla bych se podívat.

    Krásný víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Marti-
    hned mi to nedošlo, jak je člověk z toho teplíčka zpomalenej, ale pak si říkám, kurnik dyť je to v těch šatech chlap !
    Evi-
    vůbec se nemusíš omlouvat,máme každá svoje povinnosti, takže mě těší,když jenom nakoukneš.

    Holčiny,užijte si teplíčka, když jsme se na něj tak těšili...

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, ja som si podobne "užila" pri reportáži v telke z BEHU V DÁMSKYCH LODIČKÁCH. Tiež som pozerala a komentovala, čo tie ženy nevymyslia aby ukázali chlapom a tu, hop! Pozriem lepšie a to bežali muži. Starká by komentovala: "Život je na ruby." ale ja hovorím: "Ži a nechaj žiť!" :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Věrko-
    Krásně jsi to vyjádřila,kdyby se tak všichni chovali !
    Hoši ze Sniny a z Lipan říkali :" ..žij sebe.."

    Nemůžu si pomoct,ale slovenský výraz se mi v mnoha případech jeví výstižnější.( např.: ..čo ti behá po rozume..."
    Měj se fajn.
    Jar.

    OdpovědětVymazat
  6. Pani, koukni ke mne na blog!!!!!!!!! Papa Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Jaromilko, moc díky za krásný koment na mém bloggu! A já se tady u Tebe královsky pobavila! Skvělé a nezapomeň foťák, až zas půjdeš pro mlíko! :o) Hezké dny Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  8. Jani-
    už jsem kukala a nestačím se divit!!!

    Vladi-
    ráda k tobě chodím, protože mám absťák po zvířátkách( pracovní povinnosti nedovolují chovat zvíře, které vyžaduje denodenní péči).
    Kočka, když nedostane nažrat, tak si někde přikrade.....
    Kdysi jsem měla černýho briarda, to je můj sen, až se konečně usadíme.
    Pomuchluj za mně chlupáče.
    Jar.

    OdpovědětVymazat

JEŠTĚ Z DOVOLENÉ

 Dobrý den, milí zlatí ! Z médií troubí alelujá gloriá, ale já jsem myšlenkami pořád v těch zvláštních zemích severně od nás. V přístavní...