úterý 13. července 2010

Výhra.

Když jsem u Janičky - ALOHAJANI- uviděla hrníček, tak jsem na něm mohla nechat oči ! Byla to láska na první pohled !
Znáte to, něco vás osloví na 1. pohled (a něco prostě přehlédnete.)

Tak se mi splnil sen o krásným hrníčku se stromečkem, m.j. v mých oblíbených barvách.







Kocourek mi samozřejmě vlezl před objektiv !!


Nedávno jsem si koupila sypaný čaj Lung ching, tak jsem hned hrníček vyzkoušela - funguje !!
Užívám si ho, je ze silnostěnné keramiky, takže dobře drží teplo.
Dělám si malý český čajový rituál.
Díky Jani !!!!!










8 komentářů:

  1. Milá Jaromilo!!!!!!!
    GRATULUJI!!!
    je to krásné, když se splní sen,
    hezky si to užij.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Jaromilka, ty dieťa šťasteny!:) Taký parádny kúsok si vyhrala, že sa pýtam samej seba, kde som mala oči, že som túto súťaž prehliadla.
    My sme aj s manželíkom veľkí čajíčkári, ja navyše mám aj slabosť pre hrnčeky, tak viem pochopiť tvoju radosť a z celého srdca ti prajem príjemné čajíčkovanie:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji.....krásná výhra.Moc si ho užívejte.Krásné letní dny.Marťa

    OdpovědětVymazat
  4. Jarmilka...gratulujem so srdca...! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jarčo-
    užívám si, dík...

    Gabi-
    v létě čajíčkuju, v zimě kafíčkuju...

    Marti-
    dík, užívám si ho, je takový malinký, roztomilý....

    Zuzi-
    děkuju za gratulaci....

    OdpovědětVymazat
  6. Mam velikanskou radost, ze te tak potesil!!!!!!!!!!!!!!!!! Jana

    OdpovědětVymazat
  7. moc hezké stránečky, takové klidné hřejivé na dušičce.....děkuji za možnost poklidných písmenek...

    OdpovědětVymazat
  8. kdepak jsi postavila pyramidku z kamínků?

    OdpovědětVymazat

JEŠTĚ Z DOVOLENÉ

 Dobrý den, milí zlatí ! Z médií troubí alelujá gloriá, ale já jsem myšlenkami pořád v těch zvláštních zemích severně od nás. V přístavní...