čtvrtek 8. července 2010

Zdravá snídaně.

Každý den se mi to nepodaří, ale občas se dokážu i zdravě stravovat !
Jako třeba dnes ráno. Dala jsem si celozrnný chlebík se sýrem a spoustou zelenýho z vlastní sklizně ( ...to chutná líp než z toho žlutočervenýho hyper super...)

To zelený je : 1. Kozlíček polníček ( Valerianka pol´ná )
2. Hořčice čínská, listová, červená ( Kapusta sitinová )
3. květ Brutnáku

Zelený dá tomu jídlu zvláštní, pikantní šmak a je to zase něco jinýho než věčná petrželka nebo šnitlich.

V jednom z mých oblíbených starodávných hrníčků je zelený čajík.

Když ne koča, tak alespoň kocourek musí být u každého focení. Zvláště když tam voní dlabanec !
Ještě že ten sýr byl pod velkou vrstvou zelenýho, jinak by ho určitě ukořistil !

Variace na stejné téma, jen s rohlíčkem- dnes zvláště dobře vypečeným- a šunčičkou.
A dalším oblíbeným hrníčkem po babičce. Ikdyž je bez ucha, mám ho moc ráda, protože je buclatý tak akorát do dlaně.






Tak by mně dámy zajímalo, co snídáte ! Pochlubte se !!
Nedávno jsem byla u mladých a žasla jsem, co děcka, teda kluci snídají.
Ale o tom až jindy.
Mějte se krásně letně.




8 komentářů:

  1. Ahojky Jaromilko,

    snídaně je na jedničku. Sama mám radost, když si připravím něco zdravého a nesnídám ve spěchu či vůbec. Je pravda, že to co snídají děti asi není to pravé. Tvá snídaně je chutná a dala bych si jako kocourek, který je roztomilý.

    Přeji krásný den plný sluníčka a pohodový víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. JARMILKO ,SNÍDANĚ JE BÁJEČNÁ .KRÁSNĚ JSTE VŠE NAFOTILA. JÁ BUĎ SNÍDÁM NEZDRAVĚ NEBO VŮBEC .
    TO SE NENÍ ČÍM CHLUBIT ,JÁ VÍM .
    ALE SLIBUJI ,ŽE SI V NEJBLIŽŠÍCH DNECH NECHÁM ZÁLEŽET A PRO VÁS VYFOTÍM SNÍDANI CO NEJZRAVĚJŠÍ .
    MĚJTE SE MOC, MOC, MOC HEZKY .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Evičko-
    občas bychom si měli udělat i z běžných věcí rituál, protože ten život strašně rychle běží.....

    Bohdanko-
    nejenom vyfotit, ale i vychutnat a prožít....

    Holky, přeju krásný víkend
    Jar.

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, to vypadá nádherně, hned bych se zakousla, není nad čerstvé, vlastní a zdravé, to je pak člověk plný energie!!! Pohodové letní dny, paa.

    OdpovědětVymazat
  5. Jaromilo,
    snídaně vypadá moc krásně!!! To bych se i nasnídala!!
    nevím, jestli to zde mohu zveřejnit, ale já snídám kávu s mlékem :o)
    Ale mám strašně ráda víkendové klidné a hojné snídaně a teď v létě venku!!!
    Hezké dny
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Ještě jsem Vám zapomněla napsat, že se k Vám chodím dívat na blog na tu krásnou bílou květinu, jak máte vpravo-našla jsem si, že je to snad Pryskyřník asijský, ale nevím, jestli to tak opravdu je........a vůbec netuším, kde se dá sehnat!!! Moc se líbí!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Jaromilo,
    krasne naaranzovana snidane - to musela byt mnamka :)) ono se ne nadarmo rika ze jime take ocima.A ty buclacky jsou take nadherne,miluji stare hrnicky!!!
    My snidame temer kazdy den kasi ze sekanych zrn ovsa do ktere pridavam nastrouhane jablko,nasekane orechy,mandle a ruzna seminka.V zime mrazene boruvky, vlete jakekoli cerstve ovoce a na vrch jeste kopecek jogurtu.
    Preji krasny vikend, Monika

    OdpovědětVymazat
  8. Šári-
    máš velikou pravdu,protože co vyroste na vlastní zahradě lépe chutná. Možná je to tím, že je to MOJE rostlina, neboť když roste, tak si s ní povídám..( ale né pořád, jen občas !)

    Jarčo-
    když ti stačí káva s mlíkem, prosím, každý jsme jiný, jinak mlsný a žravý...
    Alespoň, že to doženeš o víkendu !
    Ty bílý kuličky jsou opravdu plnokvěté pryskyřníky, mají je v zahradních centrech i v hobby marketech.
    ještě něco : prosímtě tykačka, jo ?

    Moni-
    jsem fanatik do hrníčků ! Často je měním, aby některému nebylo líto !
    Jsi fakt dobrá se zdravou snídaní !! Já ikdyž vločky mám ráda,tak mi stačí tak 2X za týden.

    Mějte se holky fajn !!

    OdpovědětVymazat

JEŠTĚ Z DOVOLENÉ

 Dobrý den, milí zlatí ! Z médií troubí alelujá gloriá, ale já jsem myšlenkami pořád v těch zvláštních zemích severně od nás. V přístavní...