Byl tu - není tu.......

Jsou v životě lidském okamžiky, kdy si řekneš, kurnik to není možný...........

Dnes ráno mě volal pan La k PC, abych si přečetla e poštu. Přejel mi mráz po celém těle !

Byl tu - není tu. Člověk plný elánu, dobrodruh, srandista, všehoschopný člověk. Po dlouhé době staromládenectví si našel novou lásku, kterou si tvrdě vybojoval s jejím bývalým notorickým žárlivcem.
Začal nový život.
Pan doktor filosofie, pan učitel, který vždy překvapoval nápady . Svým žákům říkal šklebáci a micky. Byl pro ně autorita, což u dnešní mládeže není samozřejmost !
Sbíral petrolejky, hrníčky ( kolega vetešník ).
Na cokoliv, co jsme se ho zeptali, dokázal dlouze a poutavě vyprávět !

Před pár lety vysadil na dědině dvě lipky. Než se stačily rozkošatět do krásy, úředník je nechal porazit.
Jak příznačné. Odešli do nebíčka spolu.....

Komentáře

  1. Jaromilko, je mi líto tvé ztráty.Těžko se hledají slova, objímám tě na dálku.
    Pokud možno klidný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jaromilko,bohužel život už je takový a musíme ho brát se vším všudy takový jaký je.S každým novým dnem nevíme co nám přinese...radost nebo bolest.V takových chvílích i já nevím co napsat...Cítím to samé.Nedávno jsme se také loučili s dobrým kamarádem a nebylo to vůbec jednoduché.Je to bohužel smutné a život jde dál.Moje kamarádka se mě nedávno ptala proč je osud k někomu tak zlý...Na to já prostě neumím odpovědět...moc zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko, Soničko-
    Dík za vlídný slovo.
    Když se to stane u cizího, řekneš si, tak jo, je to život ! Ale když tě TO "lízne", tak jen sedím a čumím do blba.......
    Jar.

    OdpovědětVymazat
  4. Jaromilo,
    já v takových chvílích zapálím svíčku a snažím se myslet na hezké chvíle a okamžiky, co jsem s tím člověkem prožila..to mne učila moje babička, třeba ti to trošičku pomůže...
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Jaromilko,
    sama nevím co říct.
    Bolí to o to víc že člověk příjde o známou nebo milovanou osobu.Osud je nespravedlivý..a ptáme se proč?
    Nikdo nám neodpoví a člověk se cítí sám a prázdný.Poznám to a bolí to dodnes a to je už pořádná řadka let.
    Moc zdravím...Marťa

    OdpovědětVymazat
  6. ...snad jen - vrátí se, až bude jeho čas a znovu se potkáte :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Určití lidé v našich myslích zůstanou stále živí...........

    OdpovědětVymazat
  8. Byl to právě on, který mi začal říkat Jaromilo !!

    OdpovědětVymazat
  9. Jaromilko jak já ti rozumím :-( ! Posílám obejmutí...

    OdpovědětVymazat
  10. Snáď každý z nás má blízkeho, ktorému už museli narásť krídla.
    Práve v takýchto chvíľkach si uvedomujem čo zostáva po človeku. Spomienka, spoločne odžité a kusisko tej nehmotnej ale takej veľkej lásky, ktorú okolo seba šíril.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

POSLEDNÍ LEDNOVÝ

Meditace v zenové zahradě