pondělí 30. srpna 2010

RELAXAČNÍ POBYT:

Minulý týden jsme prožili ve wellnes centru, které nám zdarma propůjčili majitelé, odletivší za velkou louži.
K dispozici jsme měli cvičební stroje......................
................................................a nástroje........






............ve volné chvíli jsme si zažonglovali..............




...............................po ránu se prošli rosou................




.............kulturní program sestával z promítání plujících beránků............





................................ a podvečerního stínového divadla na ferveji..............









...................... o občerstvení se staral barman, který nám nabídl chlazené míchané nápoje..............








...................... i chutný zákusek..................









............... po cestě jsme potkávali Kocoura Mikeše..................









..................................... prý tam dobře vaří, jenže jsem nějak neměla chuť.................












................... a nepřehánějte to se zeleným myšlením, nebo dopadnete takto............... !














15 komentářů:

  1. :))))))) jaaaj som sa pobavila! ale ta fotka so zakuskom! ti poviem, super krasna...:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jaromilo,
    Tvůj dnešní příspěvěk je úžasný
    !!! Takhle jsem se dlouho nepobavila!!
    To je nádherná reportáž!!
    Ten zákusek je vážně bomba..
    A ta poslední fotka nemá chybu!!
    krásný večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Jaromilko, přidávám se k dámám, báječně jsem se pobavila, fotky jsou perfektní a komentáře rovněž!
    Sem chodím na návštěvu moc ráda, pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. asi bych se musela ve všem opakovat. Skvělé... a dortíček je luxusní!!!
    Bezva večer Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Hehehe ty si číslo Jari.

    Že pozdravujem pána so skoroafro účesom. Snívalo sa mu o "tráve"? Že on bol kedysi také malé české "dieťa kvetov"? :)))

    Maj sa pekne,

    Eva

    OdpovědětVymazat
  6. ...ešte niečo. Pamätáš si rozprávku "Pojďte pane, budeme si hrát"? Tak poď, pozvánku máš u mňa na blogu :)

    Eva

    OdpovědětVymazat
  7. ...ale je to šťastný pán, s plnou hlavou štvorlístkov! Milé prevedenie krásnymi miestami.

    OdpovědětVymazat
  8. Zuzi, Jarčo, Heli, Věrko díky za uznání, já jsem se taky "bavila". Ale i tu nejblbější práci má člověk dělat s chutí a pak se to dá přežít !
    Dortíčku chybí jen šlehačka,ale tu ten lajdácký barman neměl !
    Ewu,pán, když byl v oslích letech opravdu měl na hlavě afro účes, takový jaký nosila Angela Davisová.........
    Meďošci jsou moji miláčci..., jen toho většího bych někdy za ty jeho vypečené hry bacila !
    Věrko,to jsme zasedli v hospodě k večeři a pán nechápal, proč jsem se začla hrozně řehtat.......
    Krásný místa to asi jsou, ale bude to chtít opravdu dovolenou, abychom mohli putovat po Mikešových stopách.
    www.laduv-kraj.cz
    Putování s kocourem Mikešem.
    kudyznudy : Cesta kocoura Mikeše.

    OdpovědětVymazat
  9. Jaromilka, s ľahkosťou zabávača so sklonom k hravému fantazírovaniu je napísaný tento blogík. Úžasne dobre sa mi to čítalo, pozeralo, predstavovalo sa:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  10. Gabi- jsem v rozpacích z tvojich komplimentů....dík.
    Jaro.

    OdpovědětVymazat
  11. Jaromilko,reportáž i mě nesmírně pobavila.Nejvíce se mi líbí poslední fotečka s štěstíčkem.Tak říkám té květince...Hezký večer a děkuji za návštěvu u mě...Soňa

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý večer,
    Jaromilo, koukni prosím ke mně na blog, máš tam pozvánku!!!!!!!!!!!!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  13. teda Jaromilko - to je skvěle zpracovaný relax pobyt...v tomhle podání je i záviděníhodný :-)) :-)), ale popravdě...opravdum jen záleží jak se na situaci koukáme a ono z toho vyplyne ten zbytek...buď potěšení a úsměv nebo vztek a zamračenost....moc děkuji za tvůj náhled....a těším se na další....pherenis

    OdpovědětVymazat
  14. Pherenis-
    Nemysli, taky su někdy ubrblaná a protivná,ale je potřeba si to včas uvědomit a vztek přetavit v smích...
    Dík za návštěvu
    jaromila

    OdpovědětVymazat
  15. moc prima :-) tak já to jdu taky dávat dohromady... děkuju za pozvání :-) krásný den plný radosti ze tvořivosti a miých setkání přeji... s láskou Vlasta

    OdpovědětVymazat