pondělí 20. září 2010

KONCERT.

Asi před měsícem mi hlásila moje mladší dcera. "... mamko, pojedeš se mnou do Drážďan na Robina ? " ( pozn. Robin Gibb. BEE GEES ) samozřejmě jsem souhlasila, protože já jsem pro každou špatnost ! Ještě několikrát se ujišťovala, jestli s ní OPRAVDU pojedu, neboť objednávala vstupenky na koncert, ubytování v hotelu i místenky do rychlíku.
Jako vždy zafungoval Murphyho zákon, neboť 3 dny před plánovaným koncertem musel Robin na operaci, takže koncert zrušili !
Nyní nastalo dilema: pojedem, nepojedem. Dopadlo to tak, že jsme jely.
Mám ráda nádraží a cestování, protože VONÍ DÁLKAMI ! ( několikrát jsem se ptala rodičů, jestli jsem vůbec jejich, jestli mně náhodou neztratili nějací kočovníci z voza..........)

Vláček rychlíček šupotal skvěle až do lázeňského městečka Bad Schandau, kde jsme stáli podezřele dlouho a na dotaz paní konduktérky jsme se dozvěděli, že MAŠINA KAPUT !
Do Drážďan jsme dojeli příměstským červeným pendolínem.
Nikdy jsem v Drážďanech nebyla. Z literatury jsem se dověděla, že v roce 1945 během 2 dní bylo město z velké části vybombardované. Takže to dnešní, krásné vlastně vstalo z popela !!!

Prošly jsme jen centrum a jako správný baby jsme navštívily m.j. drážďanskou Vaňkovku.


Dceru zaujal mladý klavírista, hrající skladby z filmu PIÁNO. Tak jsme zaparkovaly na dortík a kafíčko, poslouchaly hudbu, mlsaly a pozorovaly zapadající sluníčko











Ve městě byl nějaký jarmark, všude atrakce, stánky, plno lidí. Všechny obchody otevřené.

Zato v neděli bylo ve městě pusto, prázdno. Žádné naše víkendové nákupní výlety. Němci světí neděli !
Po ubytování v hotelu jsme šly nasávat atmosféru probouzejícího se velkoměsta.















Toto foto JíraS.




Když se ten nešťastný koncert nekonal, několikrát jsem přistihla mladou, jak zasněně hledí do míst, kde měl být. . . .










Hotel byl zvláštní kapitola. Připadala jsem s tam ,jako bych vstoupila do katalogu !

Sklo, kov,chlupatý koberce, dokonale zpracované detaily, moderní, čistý, vzdušný.
Sauny, koupele, masáže v ceně. . . . . . . .
Mají to tam ti východoněmečtí soudruzi móóc pěkný.
Pro pořádek, ten hotel se jmenuje INNSIDE BY MELIA.
Tímto výletem jsem od svého "děcka" dostala moc milý dárek.
Jíro, DÍKY !




































9 komentářů:

  1. Děkuji Vám za návštěvy u mne, k vám se moc ráda vracím pro potešení a odpočinek...
    Děkuji!

    OdpovědětVymazat
  2. no nemáš zač,hezky jsi to popsala, jen pozn.- zapomnělas uvést, že jsem s tým zvónila už v květnu, no a že jsem ten hotel vybrala extra pro tebe, abys slintala, no, myslím že se to povedlo:)

    OdpovědětVymazat
  3. mimo soutěž - ta fotka tady vpravo, na níž je stolek s petrolejkou, tam je světlo jak na obraze od rembrandta! Kloubouk dolů!

    OdpovědětVymazat
  4. holky, pěkně jste si to užily i když se koncert nekonal. Někdy je super udělat si den "pro sebe"
    Krásný den Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Jaromilko, měli jste se krásně, i když bez koncertu. Drážďany jsem "objevila" před 2 lety, o té doby se tam moc ráda vracím, Zwinger, Kurfiřtská ulice, nábřeží, vlastně celé centrum jen roste do krásy! Byli jsme tam poslední srpnový víkend, to město krásně žije!
    Pěkné odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná prohlídka Drážďan vaší holčičí výpravy - dííky za nahlédnutí a prima den přeji.

    OdpovědětVymazat
  7. Věruš-jak říkáš,měly jsme den pro sebe a užívaly jsme si. Jen to bylo kraťunký....

    Heluš- stihly jsme jen centrum a nábřeží, ale byl to zážitek....

    Martinko- je v Drážďanech samozřejmě spousta jiných krásných věcí na které nebyl čas, tak jsme jen bloumaly a relaxovaly a nasávaly ( ne kořalku, ale atmosféru !)

    Holčiny děkuju za komentáře.
    jaromila

    OdpovědětVymazat
  8. Jaruš, určitě jste si z té cesty něco odnesly i když se koncert nekonal. Je to smůla. Malý český človíček stále někam spěchá,když je na cestách, aby toho co nejvíce viděl (za ty peníze...). Je třeba se zastavit i na tu kávu a chvíli posedět a pozorovat ten místní"cvrkot".

    OdpovědětVymazat
  9. Helenko- vidím, že jsi to velice správně pochopila. . . . .
    Přeju pěkný den
    jaromila

    OdpovědětVymazat