čtvrtek 9. září 2010

REVITALIZUJU.

Revitalizuju obývák v mojem rodném hnízdě.
Po mnoho let byl opuštěný díky tomu, že jsme pořád někde lítali ( za prací ) a bydleli na jiném místě.

Malovaný tam nebylo aspoň. . . . . . . . ., no moc dlouho !

Tetička mě naučila, že před každým malováním se má zeď umýt jarovou vodou.
Tak si umývám, honím pavouky a přemýšlím, jak místnost zařídím.

Protože mi vařila voda v chladiči, tak jsem si šla na chvíli sednout do vedlejší ložnice mezi hromady živelně uskladněných knih a jala se rozjímat a lapat po dechu.

Když vtom mě padl do oka časopis BYDLENÍ z roku 1986.
Jen tak nezávazně jsem začla číst obrázky a dolistovala jsem až sem :

. . . . . . . je to krásná, čistá, jasná, funkční bytová architektura, až mi srdce zaplesalo !
Jsou to studie Ing arch Evy Bublákové.

Tu moji místnost chci využívat jako knihovnu a studovnu s pracovním a odpočivným zákoutím.
Vybavím ji nábytkem a zařízením ze 70. let.
Nechce se mi všechny staré věci vyhazovat, a taky proč, když ještě můžou sloužit.

Udělám si RETRO SVĚTNIČKU !

Na tom obrázku mě m.j. zaujaly roletky, kterými chci zakrývat knihovnu. Jednak aby se na knihy tak neprášilo a aby byl prostor sjednocený.
Toto je jen další příklad, že na co myslíte, to se stane !!!!!!!

Přemýšlela jsem o uspořádání a on ten nápad na mě vlastně vyjukl sám !!!

O dalších aktivitách vás budu informovat.

Mějte se dobře, ale zas né moc.........
Jaromila

5 komentářů:

  1. Skvělý nápad ta retro světnička! Držím palce, ať vše probíhá v klidu , pohodě a hlavně tak jak si předtavujete, vy doma!
    Krásný víkend! :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s Vlaďko, skvělý nápad a úžasné sousloví - retro světnička. Můj muž by jásal, miluje roletky! A můj děda měl s roletkou psací stůl, kde je mu asi konec...(tomu stolu myslím).
    Hodně energie přeju a pohodový večer Jaromilko, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. ... i u nás se tenhle týden maluje... a renovovala bych i další věcičky, ale musím na ně doma pomalu... přeju hodně zdaru :-) Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Vladi-
    představuju si jen já, pánovi je to volný !
    Heli-
    kdyby ta místnost byla velká, tak bych řekla obývák,ale že je tak akorát, tak je to světnička. V minulém působišti jsme zas měli tak velkou obytnou místnost, že jsme jí říkali rytířský sál.....
    Věruš-
    přeju dostatek elánu do malování a renovací
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  5. Jaromilka, bude mi veľkým potešením pozrieť si hotovú rekonštrukciu, lebo z tvojho nápadu sála radosť a energia, s ktorou do rekonštrukcie ideš. To je vždy dobré znamenie:)
    Gabi

    OdpovědětVymazat