neděle 5. září 2010

ZPOVĚĎ TETY KATEŘINY.

Do hry : 10 nej jsem dostala pozvání od těchto dam :
http://ewulina-inthisriver.blogspot.com/
http://sweethome-bohda.blogspot.com/
http://redneval-redneval.blogspot.com/
http://manupropria-mokopa.blogspot.com/

Pravidla: uvést,kdo tě do hry pozval
uvést 10 věcí, které máš ráda
dalších 10 duší do hry
Tak: 1.HUDBA- to je můj motor i lék

2.FOŤÁK- když si vzpomenu, jak jsem ve svých telecích letech tahala Flexaretu, tak jsem HROZNĚ VDĚČNÁ za pokrok ve formě dnešního digitálního Olympusu.

3.ZELENÝ ČAJ- ranní nakopávací rituál. Denně vzpomínám na dušinku, od které jsem dostala krásný hrníček ! ( Alohajani, víš o kom mluvím !)

4. CHLUPATÝ ZVÍŘÁTKA- v nejhorším případě i plyšový.


5. KAFÍČKO- vůni kafíčka v přítmí kavárny, s pohodovou hudbou, zákuseček se šlehačkou...


6. GARTEN ART- zahradní umění, zahrada pro relaxaci, pro potěchu oka i mlsného jazyka.



7.VETEŠ- věci s duší, řemeslné zpracování detailů...




8. DÁLKY- pohled do dálky mě uklidňuje. Cestování, cesty, nádraží, letiště, přístavy, moře...






9.TAJEMNO- věci mezi nebem a zemí, i podzemí. FENG ŠUEJ, kamínky...





10. KNIHY- přítelkyně, rádkyně..
( SHARKA se asi otřese hnusem nad neuspořádaností mojí knihovny, ale jak praví klasik : ".........nám to neva, my to vydr, my jsme z br, mám to pr neutr..........."







Tímto zvu do hry ( jako správná zvědavá baba...)
Mějte se dámy krásně podzimně.
Jaromila







15 komentářů:

  1. Jaromilo, moc pěkně si to napsala... a ještě líp vyfotila. Krásný den Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Jaromilko,
    píšeš, že máš ráda věci mezi nebem a zemí. Právě jsem potkala jednu úžasnou bytost, která mi nastavila takové zrcadlo a moc pomohla, takže na své cestě už se snažím hledat krásu i v tom "ošklivém" a nějak se mi začíná líbit i ten chaoz a věci na výhoz:-D! Takže co, knihovna je tvoje a kdybys viděla, jaký je teď všude u nás neskutečný bordel díky rekonstrukci, už si říkám, že to musím vyfotit, aby jste věděli, co je doopravdy Ma Maison Blanche:-))))!!!
    Měj se krásně, papa.

    OdpovědětVymazat
  3. Milé! Někdy je třeba ujasnit si své nej!
    Krásný týden :o) Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  4. Jaromilko, moc jsi me po ranu potesila!!!! Hezky seznam a moc a moc me tesi, ze mas radost z hrnicku.
    Preji ti krasny tyden a dekuji za pozvani, Jana

    OdpovědětVymazat
  5. JARUŠKO , KRÁSNÉ NEJ ...
    HRA SE MI MOC LÍBÍ .MŮŽEM SE TAK DOZVĚDĚT, NĚCO, JEDNA O DRUHÉ .
    PŘÍJEMNÝ DEN .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Jaromilo, oplácím ti návštěvu a musím konstatovat, že jsem se moc pobavila - relaxační pobyt. Už teď jsem tvůj pravidelný návštěvník a čtenář. Hezký večer. Ditta

    OdpovědětVymazat
  7. Věrko-
    dík za pochvalu, šlo to jaksi samo.

    Šári-
    už jsem ti to jednou psala: ...žádná setkání nejsou náhodná...
    Pořád knihovnu rovnám a furt tam není pořádek. Když knihy používám, nebaví mě rovnat je podle barev a velikostí !

    Vladi-
    ptala jsem se mojeho pána, jaký on má 10 nej- ještě mi neodpověděl !!!

    Jani-
    jsem ráda, že jsem potěšila aspoň virtuální kamarádku, když "lidi" doma tak často ráno nepotěším.
    Hrníček fakt používám,je to takový obřad, kdy se té přípravě FAKT člověk musí věnovat a nedělat dalších 10 věcí !!!

    Bohdanko-
    je to fajn nápad, dozvědět se jaký má kdo priority.

    Mějte se všecky moc fajn.
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  8. Dittuš-
    děkuju za návštěvu !
    Naskočilas mi sem, když jsem smolila odpovědi pro milé ovečky.
    Přeju ti krásné babí léto.
    jaromila

    OdpovědětVymazat
  9. Jaromilo, to je ale nádherná zpověď, moc děkuji za pozvání, určitě se do té své pustím hned jak bude malá chvilka. Krásný večer, jdu ještě juknout a počíst si na tomhle krásném blogu, Mirka - Hlubunda

    OdpovědětVymazat
  10. Jaromilko, krásné desatero!
    Měj krásný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Mohlo by sa zdať, že takáto hra na 10 naj je len bezobsažná babská zábavka. Pár viet však niekedy o tom druhom dokáže povedať viac, ako siahodlhý traktát.

    Tak dík za krátke nakuknutie do zaujímavej duše tety Kateřiny :)

    P.S. Lásku k hudbe (aj keď žáner nemusí byť práve rovnaký) máme spoločnú. Najlepší relax večer - slúchadlá na uši, privrieť oči a svet má ďalšiu dimenziu :)

    Maj sa pekne,

    Eva

    OdpovědětVymazat
  12. Ewu-
    vitaj u Tety K., ten starý gramofón je rodinný poklad a uvedla jsem ho JEN jako ilustrační foto.
    Jinak oblíbená hudba je trošku jiná : podle momentálního rozpoložení- J. Hendrix, Santana, Gary Moor, černošský blues, Canned Head, Blue effect, Progress, Kamelot, Pink Floyd, Omega, LGT, chillout, paní H. Hegerová........
    Poslechnu si i Drišlak a když mám v makovici o pár voltů více, tak i dechovku !
    Tak a už to víš !
    Měj se dušinko móóc krásně.
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  13. Ještě jsem zapomněla na spoustu dalších m.j. brněnský miláčky- Hoochie coochiee band !

    OdpovědětVymazat
  14. Jaromilka, ako som sa to už snažila napísať pri jednom blogu, ja si myslím, že také naj máme viaceré tu spoločné, veď to čo sa nám páči, je nám príjemné, určitým spôsobom vyžarujeme aj navonok alebo sa tým prezentujeme. A podľa toho sme sa aj tu, v tomto virtuálnom svete našli, vyselektovali. A potom už len záleží od toho, čo alebo kto nás momentálne najviac ovplyvňuje a podľa toho vytiahneme z tej kôpky tie svoje najaktuálnejšie NAJ. Tak a dúfam, že je to aspoň trochu zrozumiteľné :)Gabi

    OdpovědětVymazat
  15. Jaromilka, príjemné čítanie a rozjímanie nad Tvojím desatorom, ďakujem! L

    OdpovědětVymazat