BURČÁK.

UŽ JSTE OKOŠTOVALI TU VÝBUŠNINU ?

Výbušninu říkám proto, neboť loni touto dobou jsme mladým dovezli burčák se slovy hleďte to " rychle" vypít, protože je to zdravý a hlavně živý a musí se to pít v pravý čas !

Samozřejmě, že to strčili do ledničky a mysleli si něco o p..... !

Za pár dní mi mladá volala, mamko, pomóc, pomóc, co mám dělat, v ledničce je nějaká kulatá flaška a já se jí bojím. . . . . . .

Opatrně to vynesli na balkon a na dveře napsali: " zákaz vstupu" !
Za pár dní mladá hlásila: - jednou večer se TO stalo. Z balkonu se ozvalo PUFF. . . . a měli vymalováno a burčák ani neochutnali !

Chybami se člověk učí, ale nemělo by to být moc často !!

Dostala jsem od bratra petku z Vrbice a abych nedopadla jak dcera, tak LIKVIDUJU !!!





Komentáře

  1. Ahoj Jaromilo!!!
    Docela Ti tu lahev závidím!!!
    Musím se přiznat, že letos porvé mi chutnal a vypila jsem 4 lahve!!!(tedy né najednou..)
    Měla jsem totiž jednu špatnou zkušenost z dřívějších dob a tak jsem se burčáku dlouhá léta vyhýbala. Ty určitě víš, co mne potkalo :o)). Ale letos jsem jej ochutnala znovu a musím říct, že mi náramně chutnal!!
    Tak na zdraví!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Burčák mám moc ráda ale letos jsem se k němu ještě nedostala. Snad to v týdnu napravím a také okoštuju letošní úrodu :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Jaromilko, na tvé fotce je lákavý (a máš nádherné skleničky!). Léta jsem ho ani neochutnala (prostě se mi nelíbil), asi tři roky zpět mi ho nalil náš klient z Moravy a já ze slušnosti ochutnala...Manžel k němu v týdnu jede a doufám, že přiveze!
    Je ale asi burčák a burčák :o)
    Krásnou neděli, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Holčiny-JARČO, JANI, ZUZI a HELENKO, moc vám děkuji za návštěvu a za přání.
    Nejlepší je burčák z ověřeného zdroje. A nejjistější !!!
    Skleničky jsou po tetičce a jsou z úžasně tenkýho skla a příjemně se drží.......a příjemně se z nich pije !!!
    Přeji vám slunečný víkend.
    jaromila

    OdpovědětVymazat
  5. Jaromilko - krásné povídání...burčáček sem letos ochutnala, a neustále popíjím...v ledničce být může, pootevřený aby unikal a jen zlehounka kvasil...je to velká mňamka, každý rok se nám sejde nějaká ta petka...

    OdpovědětVymazat
  6. PHERENIS- to je velice důležitá poznámka= POOTEVŘENÝ !!!
    Měj se a na zdraví !
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  7. Když se někdo jmenuje Jaromila, znamená to, že miluje jaro. Když se někdo jmenuje Květa, miluje květiny, zvířátka, muziku a všechno krásné. Vidím, že jsi moje "parketa", budu nakukovat k tobě na blog.

    OdpovědětVymazat
  8. KVĚTUŠ- díky za návštěvu a VITAJ spřízněná duše !
    jaromila

    OdpovědětVymazat
  9. :-) Spomenula som si na scénu z filmu Bobule. L

    OdpovědětVymazat
  10. Jaromilko,tise ti "likvidaci" zavidim.Take bych si dala,fotecka primo vybizi k ochutnavce :))

    Nam jednou takhle vybouchaly lahve z domacim pivem-no jak jsi napsala-chybami se clovek uci!
    Preji krasny den,pa,Monika....

    OdpovědětVymazat
  11. Jaromilko, přišla jsem jen pozdravit, podívat se na nějaké to retro a zkontrolovat, jestli je už burčák vypitý.

    OdpovědětVymazat
  12. HMMM, A CO TEN LETOSNIII? jA JSEM JESTE NEMELA. a LONI TAKY NEEE, UZ SE MOC TESIM

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

POSLEDNÍ LEDNOVÝ

Meditace v zenové zahradě