středa 6. října 2010

PODZIMNÍ VĚNEČKOVÁNÍ.

Ikdyž si říkám, že bych měla dělat něco rozumnějšího, tak poslední dobou mě chytla věnečkománie. Je to pro mně RELAX, u kterého zapomenu jíst i pít !!!
Asi je to profesionální deformace.

Kdysi jsme v tuto dobu už navazovali chvojí a voskovaný kvítka do kytiček a připravovali se na dušičky.
Tetička vařila a hlídala tehdy malé dcerky a zbytek týmu jen vázal a vázal a vázal. . . . .
neboť chodili další a další zákazníci a žadonili o "nejakó kyticu"..


První věneček je z květů hortenzie.
Dyněčky ( BABY BOO ) jsem vysela docela pozdě, takže dlouho se žádné plody neukazovaly. Ale dočkala jsem se. Jsou roztomilý.
Konvice a hrníčky jsou z kunštátské keramiky. Nedaleko jsme měli rodinnou chalupu, tak z každé návštěvy Kunštátu jsme si dovezli něco na památku. Už mám pěknou sbírku.


Druhý mikrověneček je z bílých pámelníkových kuliček, černých svídových kuliček a břečtanu.







To se mi hospodář zatoulal do lesa a donesl houbové nadělení ( bedlové a václavkové ). Takže se nenudím.
Přeji vám pěkný podzimní čas.





16 komentářů:

  1. Jaromilo, ten břečťan s pámelníkem jsou hrozně pěkný, moc se mi líbí. Jsi šikovná. Hezký večer. Ditta

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Jaromilko, jeden je hezčí než druhý! Moc se ti povedly, nádhera!
    Pěkný večer a dobrou chuť (asi u vás budou houby:o))
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera! Prosím, věněčkuj, co to jde!
    Krásný věněčkový čas! V :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Jaromilo, i u mě vede ten "ptačí zob" jsi šikulka.
    hezkž večer Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Jaromilko,
    věnečky máte nádherné!!! i další Vaše příspěvky na blogu máte moc povedené, ale nejvíc mě učarovaly fotečky šípkového věnečku s Vaší číčou, ty se tedy opravdu povedly!!! Krásné a pohodové dny!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky Jaromilko,

    po ránu tak krásné fotečky.. a ty věnce, nemají chybu. Jsou tak nádherné a zajímavé. Líbí se mi dekorace - co příroda dala.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Jaromilka, sú peknučké, ale na mňna silnejšie žmurkol ten druhý, bobuľovitý. S veľkým citom pre estetiku si to všetko nafotila:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  8. Jaromilo,
    krásné věnečky a krásné fotky...
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherná práce, ráda se chodím na Váš blog pokochat a načerpat energii.

    OdpovědětVymazat
  10. Jaromilko, přidávám se k chválícím. Pochválím věnečky, pochválím krásně naaranžovaná zákoutí pro focení a i ty fotky!! Zeptám se, ta drátěná kytička mi něco připomíná, není to náhodou stojánek na ohřívání knedlíků? Myslím,že jsme stejný měli kdysi dávno doma. Přeji pěkný den!

    OdpovědětVymazat
  11. DITTU-jsem moc ráda, že se ti věneček líbí !
    HELENKO-bedly byly naprudko osmažený s chlebem.mňam ! a václavky půl v Deku a půl v guláši
    VLADĚNKO-věnečkuji až se ze mně kouří !
    VĚRUŠ- děkuju za pochvalu ptačího zobu :o)
    RADUŠ-děkuji za pochvalu, je to příjemný pocit a dává energii do dalšího tvoření
    EVČO-taky mám ráda takový ty "obyčejný" přírodní materiály
    GABI-ty bobule jsou halt takový výraznější
    JARU- MOC děkuji za pochvalu
    BARUNKO- jsem ráda, že prostřednictvím mých prací předávám energii, je to ZVLÁŠTNÍ POCIT
    Jsem velice ráda za písečáka, neboť jsme tam pracovně strávili 2 sezóny a Písek nám UČAROVAL (ikdyž zakázka dopadla špatně)
    HELENKO- dík za lichotky !
    Drátěná kytička je opravdu pařáček na ohřívání knedlí.

    OdpovědětVymazat
  12. MOC HEZKÉ FOTEČKY. VĚNEČKY JSOU VELICE POVEDENÉ.
    TAKOVÉ PODZIMNÍ DEKORACE MÁM MOC RÁDA.
    PŘEJI PĚKNÝ SLUNÍČKOVÝ DEN A CELÝ VÍKEND. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  13. BOHDANKO-těší mně, že se ti má tvorba líbí, děkuju za návštěvu a přáníčko!
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  14. WAU, téééda věnečky jsou naprosto super!!! A ty bílé dýně nemají chybu. Moc pěkné fotografie, zdravím Jaromilko, Martina

    OdpovědětVymazat
  15. Moc zdravím Jaromilko.Krásné fotečky plné inspirací....úžasné dýně a věnečky co jste vytvořila no radost pohledět.Mějte se hezky a zase nakouknu co krásného jste vytvořila a vyfotila....Pa Pája

    OdpovědětVymazat
  16. Jaromilko, děkuji za návštěvu na mém blogu. Podzimní věnečkování se Ti velice povedlo a ty fotečky jsou opravdu úžasné.

    pěkný podzim.Katie

    OdpovědětVymazat