SKLIZEŃ A OCENĚNÍ.

Milé dámy, zpracovávám dary přírody ze zahrady i z meze.
Suším, blanšíruju, peču, zavařuju. . . .








Děkuji těmto milým holkám, že mi poslaly ocenění za moje snažení.
Vladěnce http://wwwproradost.blogspot.com/
Jitušce http://judith-for-joy.blogspot.com/


Děkuji vám milé dámy, že jste mně obdařily tímto metálem= medailí ! Krásný pocit,že alespoň virtuálně patřím mezi vás a s každým příspěvkem jsme si blíž se svými radostmi i problémy.
Další blogy nominovat nebudu, protože už všecky máme medaile ! Ocenění bych musela poslat všem, ne jen 7 ! Každá jste mi něčím blízká, protože máme stejný nebo podobný náhled na svět a podobné záliby.
7 věcí o sobě je dobrý nápad, protože se člověk musí zastavit a zamyslet , jaké má vlastně aktuální priority a né jen životem klusat bez přestávky.
- snažím se radovat z každého okamžiku a myslet jen na pěkné a pozitivní věci
- mám ráda kafíčko se smetánkou
- ráda jezdím na kole
- neustále mě překvapuje matka příroda svojí dokonalostí
- ujíždím na retro ( nábytek, sklo, látky........)
- zamilovala jsem se do praštěných hadříků od Elisa Cavaletti
- počítač ( před pár lety jsem o PC nechtěla ani slyšet...)
Děkuji za váš čas, pokud jste dočetli-y až sem.
Jaromila



Komentáře

  1. Milá Jaromilko, moc DĚKUJI! :O)

    OdpovědětVymazat
  2. Docetla jsem az do konce a gratuluji!!! Jak k oceneni tak k bohate urode!
    Hezky vikend , Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Jaromilka, vďaka za tvoje úprimné slová aj pre mňa tak trochu poetické fotoobrázky...:)
    Júúúj, jeseeeň, to je môj čas:)Pekný víkend Gabi

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jaromilko,blahopreji k oceneni a musim se smat protoze zrovna pred chvilkou jsem na svuj blog vlozila fotky s "dary prirody" To jsem ti asi musela cist myslenky :)) Krasne fotecky,nadherne podzimni barvy. Preji ti krasny vikend,pa,Monika.

    OdpovědětVymazat
  5. KRÁSNÉ PODZIMNÍ FOTEČKY.
    A GRATULUJI K OCENĚNÍ.
    HEZKÝ VÍKENDÍK. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. AŤ jde práce od ruky :-) a gratuluji k ocenění :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Vladěnko, Jani, Gábi, Moni, Bohdanko, Sandři :
    dík za gratulace,za přání, za povzbuzení a za návštěvu !
    To už je úděl nás bab, kdybych viděla chlapa zavařovat, tak bych si o něm něco pomyslela . . . . ten umí tak akorát založit kvas, ale ovoce mu musím posbírat !!!!!
    Užívejte si každého dne !
    jaromila

    OdpovědětVymazat
  8. Jaromilo,
    -pořád koukám na ten západ slunce toho 17. září, to je prostě nádhera!!
    Chci Ti pogratulovat k ocenění, protože Ty si jej moc zasloužíš.
    Mám moc ráda Tvoje příspěvky.
    A tohle období sklizní mám moc ráda :o)))
    A u Tvých "7" je úžasný úvod!!!

    Tak krásné zpracovávání darů přírody!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  9. Jarčo jmenovkyně- červenám se před takovou chválou.....MOC DÍKY......
    ...ten západ slunce byl velice zvláštní, takový až strašidlácký. Stála jsem u okna a sledovala to nebeský divadlo, každým okamžikem se měnící.....

    Měj se dušinko moc pěkně
    jaromila

    OdpovědětVymazat
  10. Jaromilko, jsem ráda, že jsem byla mezi těmi, kdo ti udělal radost! Mám tak ráda tvoje příspěvky, vždy se těším na ten další! Takže děkuji já tobě!
    Krásný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Jaromilko,to jsou tak krásné podzimní fotečky.A práce v kuchyni je zřejmě všechna už hotova :o))) Gratuluji k ocenění.Blog si jej zaslouží,je krásný a moc ráda chodím na návštěvu se potěšit...Takže i já děkuji...Přeji ještě hodně tak krásných stránek,obrázků a povídání...Hezký celý týden, Soňa

    OdpovědětVymazat
  12. Jaromilko, gratuluji k ocenění. Trochu jsem tu pošmejdila a musím ti říct, že máš krásný blog. Mám ráda staré věci, tak jsem tu nad některými zavzpomínala.
    Děkuji za návštěvu u mě a přeji hezký zbytek dne! :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Přidávám se také ke gratulantům. Tvůj blog se mi moc líbí, určitě si ocenění zasloužíš.

    OdpovědětVymazat
  14. Jaromilko,děkuji moc za zastavení na mém blogu a milý komentář. Email jsem právě vložila na svůj blog, přeji hezký a pohodový večer... Soňa

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

POSLEDNÍ LEDNOVÝ

Meditace v zenové zahradě