úterý 19. října 2010

TERÉNNÍ MODELACE.

Jestli vás zajímá, kde jsem se toulala, tak vám to povím ! Byli jsme u zákazníka,pro kterého už 9 let zakládáme další a další část zahrady tak, jak si přikupuje nové pozemky.
( Měli jsme i toulavou pomocnici...)


Pan majitel a investor ( šikovný energický mladý člověk ) je vášnivý golfista, před pár lety jsme část jeho zahrady změnili v golfový green s malou fairwaí a 5 bunkery.


Další část zeměkoule se pod koly a radlicemi zemních strojů mění ze zarostlé divočiny na budoucí zahradu s kopečky ( terénními nerovnostmi ), zákoutíčky s lavičkami a houpačkou k relaxaci, lesíček s borovicemi a HLAVNĚ trávníkovou plochu, kde bude trénovat svojí oblíbenou hru.





Ráno už býval přímrazek, tak jsem se těžko loučila s teplým pelíškem, ale pohybem jsem se zahřála. Neboť ikdyž byl strojník od bagru šikovný, bylo potřeba dohlížet na to, aby někde zem přisypal, někde odebral, někde kopeček roršířil a někde zase zmenšil. Tak, aby se to alespoň trochu blížilo projektu a lahodilo oku.


Po celodenní turistice zbyla energie na 1 pivo a hupky dupky přes koupel do kanafasu !


Přeji vám slunečný podzim .
Jaromila









7 komentářů:

  1. micinka! moc pěkná. dorostenec jako ty naše dvě potvůrky. žel, v posledních dnech se nám nějak roztoulávají, celej večer je volám a ony nic, jen ráno přijdou s plným banďourem. jojo, kočky jsou nevděčný.
    fotky máš moc pěkné, je až legrační jak dokáže být bagr v té mlze romantickej:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jaromilko.Vidim,ze mate o "zabavu" postarano:) Rada bych videla jak prace pokracuji tak jestli se prace zene kupredu za kazdeho pocasi nezapomen zase pridat nejake fotky:)Preji hezky den,Monika.....

    OdpovědětVymazat
  3. Jaromilko, tohle moc obdivuju. Já tak něco nakreslit, ale jak to má i třetí rozměr...to by mi asi nešlo. Máte za sebou kus práce!
    Měj pohodový podvečer, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Páni! Tak to je pěkný kus zahrady , když najel i bagr!Tak ať se dílo zadaří! Úplně cítím, jak musí práce " s hlínou" nabíjet!
    Hodně úspěchů! :o)

    OdpovědětVymazat
  5. JIŘKO- já jsem ti říkala, že kočky se o sebe umí postarat,buď si něco "přikradou", nebo si najdou nového páníčka !
    Bagr byl fakt romantickej.....
    MONI-budu informovat, to víš, že jo !
    HELENKO- každý halt umíme něco jinýho. Já zase obdivuju jiný řemesla, hlavně kreativní.
    VLADI-práce s hlínou není vždycky med, ale v globálu vzato bych bez ní nemohla být...
    Holčiny, děkuju za návštěvu
    jaromila

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky Jaromilko,

    musím se přiznat, že až teprve po tomto příspěvku jsem si všimla, že jsi zahradnice.. Je to krásné povolání, myslím si, že nemáš žádný stres, přijdeš do práce a když vše kvete, tak nemůžeš začít se špatnou náladou.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Evko-
    nechci tě zbavovat iluzí o zahradnickém řemesle.
    Je mi dobře mezi rostlinkami, jenže jako OSVČ je to někdy docela náročný na psychiku !!
    jaromila

    OdpovědětVymazat