neděle 7. listopadu 2010

Anděl.

Loňskou zimu přišla moje mladší dcera s nápadem. " Mamko, mám andělský křídla, já za tebou přijedu a půjdem do lesa a vyfotíš mě jako anděla, jo? "
Chvíli jsem nebyla schopná slova a rovnala jsem si v hlavě myšlenky, co mi to vlastně řekla !
Jelikož jsem pro každou blbost, tak jsem souhlasila.

Do hadříků se navlíkla už v chalupě, takže přes dědinu jsem šla v doprovodu anděla !
Naštěstí nás potkala jen jedna skupinka místních obyvatel a ti jen nevěřícně vzdychli : jéééé anděl............
Co si mysleli jsem se nedozvěděla, ale asi něco o praštěných brňácích.


V lese jsme si zahráli na modelku a praštěnýho fotografa.

Ještě z těch fotek mladá nic nevytvořila, asi čeká na správný okamžik.
Vzpomněla jsem si na tuto epizodu, protože nedávno mi volala a ptala se :... mamko, mám kupce na křídla, máš je ještě ? "

Mám !
Pověsila jsem křídla na skříňku a hospodářovi jsem to řekla.
Takže teď, když projde kolem, tak si ťuká na čelo a brble si pod vousy : mám kupce na křídla mám kupce na křídla............
No nic, ale jinak jsme úplně normální......
S úctou Jaromila.




12 komentářů:

  1. Milá Jaromilko, já k tobě chodím tak ráda! Krásný příběh a nádherné fotky, jak z lesa, tak okna, fakt nádhera!
    A kdo může říct, že má doma anděla :O)
    Pohodový večer, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. A proč ne? Ráda dělám takovéhle blbinky, anděl je super i zimní pohádka a vánoční okno. Věneček z růžiček chválím také.
    Měj se krásně Jaromilko;-).

    OdpovědětVymazat
  3. "Sním o Vánocích bílých" si může, po shlédnutí těchto fotek, pobrukovat každý příjemně naladěný listopadový nedočkavec...Jaromilko, anděl je moc krásný a fotečky jsou opravdu nádherné. Hned jsem si vzpomněla na časy... a přípravy u nás doma, když naše holčiny chodily za anděly na Mikuláše. Jak ten čas strašně rychle utíká...moc pozdravů Soňa

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné!Miluju podzinmí dny, zimu , déšt,spadané listí a vůni svíček doma i v jeho okolí.Cítím blízskost Andělských křídel a věřím , že se budeme všichni tešit krásnému létu"Hlásím se jako dobrovolních! :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Už jsem obdivovala věnec a teď ještě anděl...Krásné fotky,mají atmosféru,ty detaily okna se mi moc líbí,staré okno a křídla.
    Zdravím,B.

    OdpovědětVymazat
  6. Jaromilko,
    ty křídla na okně jsou nádherný... moc povedený fotky. S tím tvým příběhem už se těch vánoc nemůžu dočkat.
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  7. Jaromilo, hezké fotky s atmosférou, snad i trochu tajemnou. Hezký večer, Ditta

    OdpovědětVymazat
  8. ...takový bychom měli být všichni a nestydět se za to :o) děkuji za čarovný okamžik Mokopa

    OdpovědětVymazat
  9. Jaromilka, tak toto bolo ako rozprávanie zo starých čias s rovnako ladenými fotkami:) Veľmi dobre mi to teraz k čerstvo nafasovaným antibiotikám padlo...
    Jedny podobné krídla máme aj my, a máme s nimi, i keď trošku, iný plán:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  10. Jaromilo,
    to okno s křídly.....to je jako sen.....
    a s dcerkou máš určitě krásný vztah a myslím, že jste si to užily!!!!
    Ty fotky jsou čarokrásné!!!!!!!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  11. HELENKO, já myslím, že ty anděly máme doma všichni, jenomže občas mají i rohy...

    SANDŘI, díky..

    ŠÁRI, někdy se pochlub, jaký vyvádíš blbiny- my jsme zvědavý baby...

    SONI,to jsi s těmi tvými anděly musela mít taky pozdvižení !

    VLADI, jsi ale romantická dušinka ( jako vlastně někdy všechny baby)

    BOHDANKO, dík za lichotky. Ještě, že máme digitály. Se starým foťákem bych v lese vyplácala aspoň 3 filmy !

    VĚRUŠ, děkuji za uznání. Vánoc se dočkáš, neboj !

    DITTUŠ, však to bylo záběrů, aby se něco trochu slušnýho vybralo.

    MONI, je fakt, že někdo je strašně upjatý a škrobený, ale to není náš případ. S ostudou jedna ruka !

    GABI, brzy se uzdrav a pak se pochlub, co jste vyvedli s křídly...

    JARČO, děkuji...
    S mladou máme vřelý vztah, ale jen když přijede na půl dne :):)

    OdpovědětVymazat