Jablíčkový věneček.

Letošní podzim jsem se zamilovala !

Do věnečků..... :-))
Vyrábím je ze všeho, co mi přijde pod ruku.
Ty droboučký jablíčka jsou z okrasné jabloně : Malus "Golden Hornet". Nejsou jedlé. Jsou maličký přirozeně = od přírody.
Ty větší jsou konzumní = jedlé, jenže letos se jich na stromu urodilo moc a zapoměla jsem je přebrat- polovinu jich otrhat, aby ten zbytek narostl do " normálních " rozměrů.
Proto jsou takový maličký.
Když jsem ty dva druhy viděla vedle sebe...........

........šup a je z nich věneček.
Jedno dopoledne bylo velice zvlášní světlo, tak jsem sbalila foťák a vyrazila za humna a pořídila pro vás těchto pár podzimních zasněných obrázků z Vysočiny.













Přeji vám pěkný podzimní dny.
Jaromila






Komentáře

  1. jůůů, tak ten je ale moooc povedený, moc hezký nápad a ještě lépe nadekorováno pro focení...to je blažený pohled....děkuju....pherenis

    podzimní focení na 1* ......

    OdpovědětVymazat
  2. Jaromilka, tak videla som venceky z kadecoho, ale z jablcok nie, ale poviem ti, ze tento je jeden z tych NAJ TOP!!! Krasny pohlad ...

    OdpovědětVymazat
  3. Jaromilko, fotky i věneček, to je velká nádhera!
    Jsem úplně uchvácená, je fakt dokonalý.
    Pohodové odpoledne, zdravím helena

    OdpovědětVymazat
  4. Věneček je moc, moc hezký, fotky kouzelné.
    Zdravím a přeji krásné podzimní dny.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  5. Jaromilko, je fantastický! Miluju baculaté věnečky a obzvlášť přírodní a nádherně si lebedí na kameni porostlém mechem! Na zahradu ideální;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jaromilko, věneček je krásný, ty jablíčka mu dodávají takový zvláštní šmrnc.
    A fotky z Vysočina - krása.
    Krásný zbytek neděle Věrka

    OdpovědětVymazat
  7. Jaromilko,

    i já jsem se zamilovala.. Věneček je bomba. Jsi moc šikovná. Krásně nafocené.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  8. JAROMILKO, VĚNEČEK JE MOC POVEDENÝ. LÍBÍ SE MI.
    JÁ MÁM TAKY VĚNEČKY RÁDA, MÁM JICH HODNĚ.
    JE TO KRÁSNÁ DEKORACE DO BYDLENÍČKA.
    JEŠTĚ CHCI POCHVÁLIT VŠECHNY OSTATNÍ FOTEČKY.
    PŘÍJEMNÝ VEČER.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  9. Jaromilo,
    Tvůj jablíčkový věneček je kouzelný!!
    A Tvoje fotky mám moc ráda...
    Také Ti přeji krásné podzimní dny.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  10. Jaromilko, nádherné fotky! V přírodě je právě spoustu skvělého materiálu k tvoření, tak proč ho nevyužít. Věneček je originální a moc povedený. Takové přírodní mám také ráda.Vykouzlí úžasnou atmosféru...Krásné dny,Soňa

    OdpovědětVymazat
  11. Jééé, ten je kouzelný, líbí se mi moc! A krásně ladí s květináčem:)

    OdpovědětVymazat
  12. ta vousatá střecha je výborná. a věneček? bez debat špičkovej! :D

    OdpovědětVymazat
  13. MILÁ JAROMILKO,TO JE ÚŽASNÉ TEN VĚNEC JE TAK NÁDHERNÝ A TY FOTEČKY...RADOST POHLEDĚT.
    ADÉLA

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

POSLEDNÍ LEDNOVÝ

Meditace v zenové zahradě