úterý 23. listopadu 2010

Poklop z proutí.

Při prohlížení poslední Mariane bydlení jsem narazila na poklop z vrbových proutků...................... dál už jsem nečetla !
Hned jsem vyrazila za humna na vrbu. Kolem rybníčků rostou jen ty lámavé ( Salix fragilis ). Tak jsem hledala dál kolem potoka a nic, samý frágilis !!

Tu správnou košíkářskou vrbu- nelámavou , jsem našla 50 metrů od chalupy u návesního rybníka !
Ale co, alespoň jsem se prošla a zjistila, co je nového na dědině.

Aby vás nezmátly ty červené větvičky na " kloboučku" poklopu, tak ty jsou z Vrby prostřední bělavěpestré ( Salix integra Hakuro- nishiki ).

Květináče jsou obalený bývalou zatravňovací rohoží ( dnes už travní osivo není klíčivý ) a nakonec je ještě zasypu listím nebo přikryju chvojím, aby byly cibulky jak v peřince.






Mám z těch poklopů velikou radost, chodím se na ně dívat a říkám si, jak taková jednoduchá a prostinká klícka z proutí dokáže vykouzlit tolik radosti a ještě poslouží cibulkám...
Vyzkoušejte, je to jednoduché a radostné tvoření.
Vaše Jaromila.




11 komentářů:

  1. Ahojky Jaromilko,

    teda, tak ty jsou. Moc se mi líbí. Mám ráda přírodní dekorace, jednoduché a tak efektní.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Jaromilko, vůbec se nedivím, že z nich máš radost. Jsou perfektní, vypadají moc pěkně!
    pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Jaromilka, teda to je fakt pekný prvok v záhradke. A zisťujem, že z teba je aj zručná košíkárka:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  4. Jaromilko, ahooooj! Poklůpky jsou tedy úžasný a v zahradě vypadají opravdu hezky. Krásně jsi je upletla a inspirovala se. Ten časopis dobře znám a také si ho občas koupím. Moc moc chválím i fotky. Jsou krásné. Blíží se zima a Ty jsi rostlinkám vyrobila i pěkný kabátky. Jsou u Tebe jako v bavlnce :o) Příjemný večer, moc Tě zdravím... Soňa

    OdpovědětVymazat
  5. Jaromilka, tak ja teda pozeram...tak jednoduche a pritom tak efektne! super napad :)

    OdpovědětVymazat
  6. kouzelné!! poklůpky jsou super nápad a v Tvém podání vypadají tak, že mám chuť nedočíst...a taky vyrazit na vrbu :D

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasné, Jaromilko! Ne nadarmo se říká, že v jednoduchosti je krása a na srdíčku většinou nejvíce pohladí ty prosté a zcela obyčejné věci.
    Chodím sem k Tobě ráda, Tvůj milý humor, tvořivost, veliké lidství , láska k přírodě a obyčejným věcem mě utvrzují, že je na světě moc hezky, když tam žijí takoví lidé jako Ty! Krásné dny V. :o)

    OdpovědětVymazat
  8. chválím! shodou okolností jsem včera podobnej přístřešek zkoušela uvinout z drátu. šlo to ztěžka. ale ty tvoje jsou lepší! když má někdo gramlavý ruky, tak mu nepomože ani svěcená! p.s. to srdíčko je nějak moc špidlatý, nemyslíš? ale i tak kloboouk dolů žes to tak uvinula. hezký večer jirinka mignonka co právě mlsá kafíčko s miňonkami

    OdpovědětVymazat
  9. tak časopis mám taky, ale tohle jsem přehlídla ;) jdu ho prolistovat znovu .... moc hezký

    OdpovědětVymazat
  10. Jaromilko je to skvělé, přírodní dekorace a k tomu na zahradě miluju!

    OdpovědětVymazat
  11. Jaromilko, jsem tu opět a děkuji Ti za moc pěkný mejlík a přeji vám všem doma,včetně kočiček,krásný sváteční a pohodový večer. Moc zdravím...z mého bločku já a Tom.

    OdpovědětVymazat

JEŠTĚ Z DOVOLENÉ

 Dobrý den, milí zlatí ! Z médií troubí alelujá gloriá, ale já jsem myšlenkami pořád v těch zvláštních zemích severně od nás. V přístavní...