Věneček z "růžiček".

Konečně jsem dokroutila " růžičky" z listů a vyrobila z nich věneček ! Byla to práce nimravá, ale zábavná a tvořivá.
V návodech jsou uvedeny růžičky z listů javorů, ale když podzim zbarvil listy psího vína ( Parthenocissus tricuspidata ) ,rostoucího na našem dvoře do krvavě rudých tónů šmrncnutých občas růžovou a žlutou, NEODOLALA jsem.
Počkala jsem, až si vítr dostatečně s listy pohraje a zažene je do kouta a tam jsem si je v klidu posbírala !
Ten věneček je takový zvláštní. Nemůžu se na něj vynadívat , hlavně když do něho zasvítí sluníčko. Bez sluníčka je takový smutný.

Podzim s jeho krátkými dny je čas světýlek, takže servis jsem použila jako svícny !
Servis je sice pěkný, ale moc ho nepoužívám, mám radši jednodušší tvary. Po celý čas odpočívá na půdě v krabici, tak aspoň jednou za čas udělá službu.
Asi ho prodám, protože je nevyužitý a někomu možná udělá radost.


Ty minirůžičky v cukřence jsou odkvétající, poslední podzimní kvítky White The Fairy.
Tuto minirůžičku jsem kdysi zasázela mamce do předzahrádky, neboť stejné stromkové růže míval i můj děda před domem ( který stával na místě nynějšího nového ). Ctím tradici a pokračuju stejným motivem, neboť stromkové růže patří do vesnické předzahrádky.

Jako děcko si na ně pamatuju a vždycky se mi hrozně líbily a chodila jsem čuchat jak krásně voní.

mějte se pěkně a přeji vám barevný podzim
Jaromila



Komentáře

  1. Milá Jaromilko, ten věneček je úžasný! Pro mě jsou růžičky z listů novinka, Radka byla tak úžasná, že zveřejnila, jak na to. Jen jsem se k tomu ještě nedostala...Krásně si ho umotala, nádherně naaranžovala, moc mu to s tím servisem sluší!
    Minule si v odpovědi napsala, že tě blogy utvrzují, že jsi normální! Úplně mi mluvíš z duše! Člevěk má kolem sebe pár spřízněných, ale že jich je podobně naladěných toli, to mi odhalilo až blogování.
    Děkuji za to každý den.
    Přeji krásné odpoledne, moc zdravím.
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jarmilka, tak vencek je neskutocne krasny! ani to inak neviem povedat ... tie hrejive farby toho listia...cista nadhera...:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jaromilko, věneček je tak nádherný. Ta prácička opravdu stála za to...Moc moc se ti povedl. Na první pohled jsem myslela, že je vyrobený ze sušených růžiček a né z listů...ani bych to nepoznala. Krásné,jemné, čisté a jednoduché. Fotečky na mne působí s nádherným servisem i růžičkami velmi příjemně...děkuji a přeji pohodový večer.Soňa

    OdpovědětVymazat
  4. Jaromilka, aký je krásny! Aj ja som si bez komentára myslela, že je z origoš ružičiek... Krásne listy si si vybrala. aj ja som skúšala, ale mne sa tie listy dosť lámali, máš dáky fígeľ, ako na ne?
    Aj tie mini ružičky sú úžasné. Také nostalgické:)
    Ja som teraz na jeseň záhonček s miniružičkami zlikvidovala, lebo hneď po krásnom zakvitnutí v máji, akoby zosychali a v takom stave sa mi držali vždy až do septembra. Dostali druhú šancu v maminej záhrade, možno tam sa im bude dariť viac...
    gabi

    OdpovědětVymazat
  5. Jaromilo, moc krásný a povedený. Je pravda, že psí víno má na podzim nádhernou barvu. Hezký večer, Ditta.

    OdpovědětVymazat
  6. Jaromilka, takýto venček som veru ešte nevidela ... je nádherný :)
    J.

    OdpovědětVymazat
  7. Jaromilko, věneček je opravdu nádherný....a fotečky s ním fakt povedené!!!!! Má krásné barvy a vy máte nádherný servis :o) Radka

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky Jaromiko,

    tak věneček nemá chybu. Je kouzelný. Dobrý nápad, využít spadné listí a vytvořit z nich takovou nádheru. Krásně nafocené.

    Pohodový den a báječný víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
  9. NÁDHERA, MOC KRÁSNĚ POVEDENÁ.
    PĚKNÁ DEKORACE DO BYDLENÍČKA.
    HEZKÝ DEN. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  10. věneček je s citem umotán a moc hezky jemný, velmi se mi líbí a skvěle nadekorován....zaskouží si řádnou pozornost :-* :-*, pherenis

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Jaromilko.Věneček je moc povedený.Také jsem si myslela,že je z růží.Opravdu pěkné a v doprovodu bílého porcelánu je to kouzelné.Také mám starý porcelán a ikdyž dělá službu jen občas,je krásný....Zrovna tu ze starého hrnečku popíjím čaj .V kombinaci s prohlídkou blogů to je dokonalé.Příjemné odpoledne.Lena

    OdpovědětVymazat
  12. Připojuji se k ostatním a také musím věneček pochválit. Mě se ale moc líbí i servis a mít takový, tak bych ho nedala ani za nic.
    S přáním krásného víkendu
    Radka

    OdpovědětVymazat
  13. Holčiny, potěšilo mně, že se vám moje dílo líbí. Mně se taky tahle technika zalíbila, když jsem ji našla u jedné tvořilky.Taky mi dalo chvíli přemýšlení, než jsem tu techniku pochopila a zvládla. Aby se listy nelámaly nesmí být suché, ale jen zavadlé.
    Jestli někdo ten servis chcete, tak mi napište.
    Mějte se pěkně.
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  14. Jaromilko.. věneček je naprosto úžasný. Já dělám růže z listí každý rok, ale věnec ještě nikdy. Děkuji za krásnou inspiraci. Petra

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

POSLEDNÍ LEDNOVÝ

Meditace v zenové zahradě