pátek 24. prosince 2010

Betlémské světlo.

Drahé dámy:

PHERENIS VERU- KOUZELNÁ PŘÍRODO
BOHDANKO- SLADKÝ DOMOVE
EVKO- HORTENZIE
JARČO- REDNEVAL
JIŘKO- MIŇONKO
VLADĚNKO- DANDÍKOVÁ
RADUŠ - Z VĚTRNÉ HŮRKY
SHARKO- Z TVOJEHO BÍLÉHO DOMU
HELENKO- Z TVÉHO DOMOVA A SVĚTA
LENKO- VČELKO
MARTINKO- HOME
DANAH- S NEKONEČNÝM PŘÍBĚHEM
JITUŠ- OD KRÁSY PRO TOHO, KDO JI CHÁPE A CHCE
MONI I.- VLASTNÍ RUKOU
MONI II.- Z MERVILLE V KANADĚ

A DALŠÍ NEJMENOVANÉ, ALE OBLÍBENÉ A MÉMU SRDCI BLÍZKÉ.........

DĚKUJI za návštěvu a milé přání k vánocům.

Posílám vám betlémské světlo, aby vám svítilo na cestu a spoustu andělů, aby stáli při každém vašem kroku................

Jaromila

8 komentářů:

  1. Jaromilka, i bez priameho venovania, rada sa prikmotrím a prijmem od teba trochu toho svetla, lebo tak veľmi potrebujeme jeho žiaru do našich ďalších dní.
    Trošku smutný a vyčerpávajúci štedrý deň máme za sebou, kedy dcérke kulminovala choroba, ale verím, že všetky ďalšie dni a noci už budú ľahšie a príjemnejšie. A také prajem aj tebe a tvojej rodinke. Gabi

    OdpovědětVymazat
  2. JAROMILKO, Z CELÉHO SRDÍČKA DĚKUJI.
    MOC KRÁSNÉ PŘÁNÍ.
    I TOBĚ PŘEJI VELKÉ BOŽÍ POŽEHNÁNÍ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Jaromilo.
    Moc děkuji za nádherné přání...
    Pohladilo mne na duši
    a něco takového jsem asi nutně potřebovala..
    Děkuji za ten okamžik..
    Přeji jen to dobré..
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, beru a děkuju a eště to andělské požehnání, no nádhera:-). Virtuálně objímám!

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Jaromilo, jsem moc ráda, že jsi zavítala na můj blog. Já chodím k tobě na návštěvy, hezky si u tebe počtu a pokochám tou něhou co umíš vytvořit sama, i dotaz by byl jako na odbornici(přesto, že moje zahrada je pouze šestimetrový balkón na jižní straně :oD) A protože, jsem prošvihla prání krásných a pohodových Vánoc přímo tady u tebe, nezbývá než popřád kásné, pohodové a šťastné dny příští :o) Lýdia

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Jarmilko, děkuji a nejen za to světýlko! Hlavně za to, že jsi a jaká jsi.
    Krásný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  7. jujkýýý Jaromilko - moc převeliké DĚKUJŮ, nějak jsem na netu nebyla tak, abych se mrkla za váma na blogísky...tak dneska napravuju a co nevidím...srdíčko zaplesalo, dušička se tetelí, světýlko se rozsvítilo a já s úsměvem na tváři ještě jednou děkuju, a ráda bych někdy tvou kouzelnou zahradu a tvé milé dekorace uviděla osobně.....třeba jednou.....

    měj hezky dny nadcházející a do dalšího roku samou radost, pohodu a s úsměvem překonané případné nezdary....pa pherenis

    OdpovědětVymazat
  8. Drahá Jaromilko.Můžeme mít tisíce přání, tužeb a snů, ale jen štěstí, zdraví, láska a přátelství dává smysl našim dnům.
    Láskyplný rok 2011 přeje Pavla s rodinou.

    OdpovědětVymazat

JEŠTĚ Z DOVOLENÉ

 Dobrý den, milí zlatí ! Z médií troubí alelujá gloriá, ale já jsem myšlenkami pořád v těch zvláštních zemích severně od nás. V přístavní...