sobota 15. ledna 2011

Mandarinkový věneček.

V krámě jsem jednou uviděla roztomilý, miniaturní mandarinky.

Když jsem je pozorovala, blesklo mi hlavou : ... kde jste holky byly, když se růstlo......

Prodavačky jsem se udiveně zeptala : " CO TO JE ? "............
...odpověděla mi :.........mandarinkýýý.....

(pozn.: ...nebyla hráč.. )

Jelikož je furt zamračený na celý svět, uviděla jsem v těch mandarinkách malý sluníčka.
A když by se daly malý sluníčka dohromady, bylo by jedno velký sluníčko !

A nápad byl na světě !!

Kromě mandarinek jsou na věnečku kumquata a malvičky Jeřáb muk ( Sorbus aria ).

Škoda, že je to krátkodobá dekorace. Ovoce je napíchlý na špejlích a proto se musí brzy sníst, aby se nezkazilo.

Omlouvám se za mizerný fotky.

Jaromila

23 komentářů:

  1. Jaromilko, věneček je nádherně provedený, velmi netradiční a o to krásnější!! Opravdu se moc povedl.

    OdpovědětVymazat
  2. Jaromilko, nádhera! Sluníčka z Tvého věnečku zasvítila i k nám!Skvělý nápad. U nás celý den prší a prší a prší!Takový způsob zimy zdá se býti poněkud podivný! :o)))

    OdpovědětVymazat
  3. Jaromilko, ahoooj! Všechny Tvé vyrobené věnečky obdivuji a mám je ráda. Tento se Ti opět povedl a určitě krásně voníííí...úplně cítím tu vůni mandarinek :o) U nás je škaredé smutné počasí. Tomíček nechce v tom mokru chodit ven ani na chvíli...právě mi leží na klíně :o)...Prší a prší. Moc pozdravů, Soňa

    OdpovědětVymazat
  4. Mila Jaromilko, bezva napad, venecek je nadherny a slunicko uz asi potrebujem vsichni.Ty jsi si ho vykouzlila :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky Jaromilko,

    Tvé věnečky jsou vždy tak krásné a i tento mandarinkový. I když vydrží krátkou dobu, tak Ti určitě udělal radost a nám tu také.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Příjemné nedělní dopoledne Jaromilko.Já si vůbec nemyslím,že jde o nepovedené fotky.Naopak,moc se mi líbí celé zátiší.Ale máš pravdu,že ta krása je dočasná a to je velká škoda.....přeji krásnou neděli Lena

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Jaromilko, to je báječný nápad i pro aranžování ovoce na stůl.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  8. SANDŘÍ děkuji za pochvalu, ta vždy potěší na duši...

    VLADĚNKO ta technika dělá kouzla, když mandarinkový sluníčko svítilo i u vás...:o))
    Podivná zima ? Sice je takový černobílý svět, ale alespoň nemusíme odklízet sníh !!!

    MONÍ kouzlím, protože jsem čarodějnice !
    V jedné knize se píše, že:"...tvůrcům věnců se připisovaly duchovní schopnosti... " ??!!

    EVKO byla to zvláštní práce s živým materiálem.
    Až mandarinky sníme, tak na věneček vymyslím něco jinýho !

    LENI ikdyž je tato oranžová vazba málo trvanlivá mi nevadí, neboť mám ráda změnu !
    Děkuju za návštěvu a přání. Malujeme, takže neděle byla opravdu KRÁSNÁ !

    JANI při aranžování ovoce na stůl ho nemusíš připevňovat,proto vydrží déle. Pokud ti ho rodina nerozebere !! :o)

    OdpovědětVymazat
  9. jaromilo - nápad přímo seshora byl vyslán, moc se mi líbí věneček je jednoduchý a přesto úchvatný....šikovné tlapičky...těším se na další potěchu duše...
    pherenis

    OdpovědětVymazat
  10. SONIČKO panebože, na tebe jsem zamomněla !!!
    ...jsem já hlupák, hlava děravá.....
    Upršený počasí je asi všude,ale občas vykukne sluníčko. Proto jsem si taky ty mandarinky naaranžovala, protože mají takovou optimistickou barvu.
    Ten náš chlupatý Tomíček ani není jako domácí mazlíček. Jde na něho asi jaro, protože se nají a hned sedí u vrat, abychom ho pustili ven !
    Pěkný den ti přeju.

    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  11. PHERENIS DÍKY za pochvalu, občas nějaký nápad přiletí...
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  12. Jaromilko, jsi věnečkový mistr! Uděláš ho půvabný asi ze všeho, že! Nádhera, nemůžu se vynadívat. Moc se ti povedl.
    Měj pohodový nedělní večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Krááááááása. A prý mizerný fotky!
    Zdravím.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Jaromilka, prajem Ti v tomto novom roku veľa radosti, lásky a veselosti. A zaujímalo by ma, kde vidíš tie mizerné fotky. Venček je na zjedenie. L

    OdpovědětVymazat
  15. LUSI srdečné díky za milé přání !
    Věneček je taky už snězený !!!
    Jaaromila

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Jaromilo, jsi neskutečně šikovná a co se týče fotografování, tak většina snímků zde působí přímo profesionálně... takže gratuluji a též děkuji srdečně za tvůj nápad, co jsi mi napsala na blog, to mě těší... :-) s láskou a úctou Vlasta

    OdpovědětVymazat
  17. nejsi carodejnice ale trpaslík...:D apropos proč máš asi na titulce trpajzlíka. k věnečku ti neřeknu nic originálního - krásnej!

    OdpovědětVymazat
  18. jo a k těm "nepovedenejm" fotkám: kdybys to neřekla tak bysme si mysleli že to rozmlžení byl oumysl takhlezkrátka víme že někdy člověk nechca fotí makro i když fotí les..:)

    OdpovědětVymazat
  19. Dík za pochvalu ! Příště vám neřeknu nic a budete si myslet, že to byl oumysl :D
    Podle odpovědi vidím, že už jsi zdravá !!

    OdpovědětVymazat
  20. No je to nádhera ! krásný víkend přeji :o)

    OdpovědětVymazat
  21. JAROMILKO, TAKÉ POSÍLÁM VELKOU POCHVALU.
    MÁM RÁDA VŠECHNY VĚNCE A VĚNEČKY.
    TENTO JE MOC VYDAŘENÝ.
    PĚKNÝ VEČER PŘEJI A PŘÍJEMNOU NEDĚLI. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  22. Moc krásný všechny věnečky, ale tenhle obzvlášť zahřál a fotky A1 - moc potřebný sluníčkový!!!

    OdpovědětVymazat