neděle 23. ledna 2011

Předjarní.

Sotva vykukne první sluníčko a už utíkám do lesa na kukandu, jestli neleze česnek !
Samozřejmě ještě spí ! Ale aspoň jsem si udělala procházku do přírody, kde se cítím móóc dobře a kam chodím dobíjet baterky.
Pozorovat jak roste les ( který byl před pár lety malý jinoch a dnes je, převedeno do lidské řeči, mladý pán ), inhalovat vůni lesní hrabanky, poslouchat zpěváčky ptáčky.......

Když jdu kamkoliv do lesa, tak mám pocit, jako bych šla domů !
Někdy mám pocit, že jsem v minulém životě byla nějaký lesní skřítek nebo kouzelné kapradí.......

Jela jsem kolem zahrádek, které ještě spí zimním spánkem, ale v luftě už je cítit jaro (p.s. příští týden prý má mrznout, tak bude po jarní idylce...)

Není vycházky do přírody, abych nedotáhla domů nějakou přírodninu.
Stalo se tak i dnes, kdy jsem pod topoly našla zbytky jmelí, které někdo před vánoci srazil na zem.
Když jsem to jmelí uviděla, už jsem motala věnec.........


Věneček visí na vrátkách do šopky.

Přeji vám všem krásné toulání předjarní přírodou.
Vaše Jaromila.

14 komentářů:

  1. Jaromilko,
    jemná krása..krásné pohlazení mezi zimou a jarem :o)..a jak zasněží, bude ještě kouzelnější!
    Hezkou neděli všem!

    OdpovědětVymazat
  2. JAROMILKO, TEN JE NÁDHERNÝ. MOC SE POVEDL.
    JSME NA TOM STEJNĚ. JÁ TAKÉ Z LESA NEBO Z KOPCE VŽDY NĚCO PŘINESU DOMŮ. PŘÍRODNINY MÁM RÁDA.
    HEZKÝ CELÝ DEN. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Jaromilko, taky jsme se byli projít, málem jsme umrzli (hrozně foukalo), ale člověku je potom tak nějak líp. Věneček máš jako vždy kouzelný.
    Pohodové odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Jaromilko,pěkné vrátka s krásným zámkem a věneček jim dodává to nádherné kouzlo....krásná fotografie.
    Měj pohodovou neděli.Marťa

    OdpovědětVymazat
  5. Ať žijí lesní víly a skřítkové!Jsem ráda, že mám spřízněnou duši! Krásný týden :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Jaromilka!
    Pekný veniec si urobila a prechádzky lesom mám aj ja rada, len teraz je ešte moc chladno tak radšej čítam pekné príspevky v teplúčku!
    Pekný večer!
    Iveta

    OdpovědětVymazat
  7. Jarmilko moc krásnej...a na česnek se taky moc teším...zatím mi neleze ani na zahrádce :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jaromilka, vďaka za virtuálne okamihy z prechádzky. Mňa dnes chrípkové vírusy strčili do pelecha, takže pár dní budem o prírode len čítať:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  9. Jaromilko, další moc krásně umotaný věneček ve Tvém bločku. Moc se ti povedl. Z darů přírody jsou opravdu nejkrásnější...Fotky jsou nádherné, jednoduché... jako za starých časůůůů...a to se mi právě strašně líbí. Přeji krásný večer a celý týden! PS: Děkuji za milou zprávičku, zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky Jaromilko, spíš tedy věnečková vílo..

    je úžasný, jako každý Tvůj věneček, který upleteš..

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  11. "když jdu do lesa, mám pocit jakobych šla domů"-cítím něco podobného, "chodím pozorovat jak roste les" - nedávno jsem si zavzpomínala nad "mým" lesíkem "u plynu" kterýmžto jsme nespočteněkrát s tetičkou na kole projely..Z lesa zbyl jen křivý dub, naklánějící se nad cestou. na jaře se vrátím..kdybys měla kolem něj cestu na česnek, tak ho pozdravuj.dík:)

    OdpovědětVymazat
  12. nésó to vrátka do multikůlny pod nebožtíkem oříškem?

    OdpovědětVymazat
  13. Hello dear! I have just now discovered your blog and I have connected myself as a follower. A wonderful blog from a country that I do not know very much about. I will come back and learn more!

    OdpovědětVymazat
  14. DANUŠKO, BOHDANKO, HELENKO, MARTI, VLADĚNKO, IVETKO, EVÍKU, GÁBI, SONIČKO, EVKO, JÍRO A INGRID- jsem velice vděčná za vaše komentáře,které mi dávají sílu a jsem ráda, že se vám moje střapatina ze jmelí líbila.
    Jaromila

    OdpovědětVymazat