středa 26. ledna 2011

Tvargle na snídani.

Dnes ráno jsem nemusela jít nikam mezi lidi, proto jsem si dovolila posnídat tvarůžky ( olomoucké syrečky).
Už dlouho jsem si nedělala "mašinky" ! Naposledy myslím vnoučkům, abych do nich vůbec dostala nějakou potravu !
Při té mašinkové snídani jsem si vzpomněla na Poirota, který vždycky vzorně, decentně a inteligentně snídal ( ďobal jednohubky) :D

Mám pocit, že nejsem sama, které se nedaří slušně snídat a ráno do sebe něco hodí při jiné činnosti !

Tímto vás nabádám, abyste si užívaly každé situace a ze všeho dělaly rituál.

Šnitlík ( šnitlich, pažitka ) je v květináčcích, které mám od dcery. Na jednom je růžička z ubrousku a druhý mi malovala sama.

Máte nasetou řeřichu ???
Je zdravá a v tomto chřipajznovém období nás zásobuje vitamíny a minerálními látkami !


Mám ji vytáhlou jak telegrafní sloupy, ale i tak je správně štiplavá.

Přeji pěkný, ikdyž zamračený další dny.
Jaromila


6 komentářů:

  1. Jaromilko, já snídám! A posezení i když třeba v půl sedmé ráno je u nás opravdový rituál.Společná snídaně a večeře to jsou dvě jistoty pro dva pracovně vytížené lidi!Zítra dělám mašinku! Jistě bude panu Pepovi chutnat! Krásné dny V. :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Jaromilko i u nás se snídá. Společné snídaně se vší parádou jsou u nás zavedeny a máme je moc rádi. Dokonce ctíme zásadu "nezvedat telefón!" Tvoje snídaně je velice zdravá !

    OdpovědětVymazat
  3. Jaromilko, já taky snídám! Musím, pak by nebyl čas a někde bych sebou plácla...Ale miluju sobotní snídaně, dlouhé, manžel jezdí pro čerstrvé pečivo, povídáme si, nespěcháme, to mám moc ráda.
    Jo, a pažitku jsem si koupila a řeřicha je zasetá!
    Měj krásný den, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Taky miluji sobotní snídaně. Káva, čerstvá bageta, sušená rajčata a brie jsou momentálně č. 1. Už se nemohu dočkat, až budeme zase snídat na terase.
    Mějte se krásně.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  5. Jaromilko ahoooj, děláš mi chutě! Tvarůžky mám také moc ráda...s nedělním máslem a čerstvou bagetkou...to také miluji a čajík k tomu. Poslední dobou, ale snídám za pochodu, tak se těším na každičký den volna... kdy posnídáme v klidu celá rodina. Fotečky máš moc krásné a mistička ve tvaru srdce s řeřichou mne naprosto okouzlila...Měj se krásně, moc pozdravů Sońa

    OdpovědětVymazat
  6. Holčiny,
    vaše komentáře mi vykouzlily úsměv na tváři :D
    Jsem moc ráda, že alespoň zprostředkovaně nakouknu pod vaši "pokličku".
    DÍK
    Jaromila

    OdpovědětVymazat