neděle 9. ledna 2011

V. UCHO.

Ve žlutočerveným superobchodě neměli srdíčko pro Tomíčka a Pitipku, proto jsem šla do malého soukromého řeznictví. Před dveřmi stály tabule a lákaly na aktuální zboží.

Zaujala mě tabule, na které bylo křídou napsáno: V.UŠI

V.PLEC

V.KÝTA

Když jsem vstoupila do krámu a byla dotázána co si dám, řekla jsem :

jedno v. ucho.....................

.....starší prodavačka se hned začla smát a mladá nevěděla která bije a nechápavě se mě znovu ptala, jestli to ucho budu chtít...!?

...odvětila jsem. . . že teda asi néé.. . . , tak byla zklamaná a starší mi v záchvatu smíchu vysvětlila, že na tu ceduli fakt asi bude muset napsat celým slovem, co to vlastně prodávají, že se na to lidi ptají !


Do krámu mezitím vešel mladý pán a poočku sledoval naši diskusi prokládanou výbuchy smíchu a zeptal se, jestli ještě mají ty uši a jestli jsou vepřový. . . ! . . to jsme propadly v další záchvat smíchu ! Pán nechápal čemu se smějem a všechny vystavený uši si koupil...a holky měly po zábavě !


Pro samý blbiny jsem málem zapomněla, že jsem vlastně šla do krámu kočkám na srdíčko.

Skoro ode dveří jsem se vracela k pultu !!!


Když se mi stane taková příhoda, tak si vždycky vzpomenu na R. FULGHUMA na kapitolu Hráči z knihy Co jsem to proboha udělal !


Přeji vám pěkný, ikdyž pošmourný dny.

Jaromila

5 komentářů:

  1. Milá Jaromilko, ty tedy fakt nemáš nudný život! A díky za připomenutí R. Fulghuma, už jsem ho dlouho neměla v rukou.
    Přeji ti krásný n. večer a zítra pohodové p.
    Helena

    PS: krásné fotky na pravoboku!

    OdpovědětVymazat
  2. :) ty jsi teda "Columbo" , kam přijdeš, tam se lidi škrábou na hlavě a dýmí se jim z ní. Už vím, po kom jsem...
    p.s. a co to srdíčko? Koupilas?

    OdpovědětVymazat
  3. Robert Fulghum by zaplesal! Hráči jsou lehký odvar! Jaromilko, do boje!
    Krásný lehce intelektuální večer!
    A kde jsou tedy ty uši?.....!o)))

    OdpovědětVymazat
  4. Jaromilko, děkuji za krásné pobavení :-))) a navíc.. krásně se to čte .-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, to je krásné, tak jsem se s chutí zasmála a Fulghuma si půjčím v knihovně...:-)

    OdpovědětVymazat

JEŠTĚ Z DOVOLENÉ

 Dobrý den, milí zlatí ! Z médií troubí alelujá gloriá, ale já jsem myšlenkami pořád v těch zvláštních zemích severně od nás. V přístavní...