středa 5. ledna 2011

Vítám vás v novém roce s 11 na konci !

Milé dámy, nezapomněla jsem na vás, nebojte ! Jen jaksi nebyl čas a nálada...

Vánoce jsou m.j. čas setkávání.
I my jsme absolvovali ( s radostí ) maraton návštěv u rodiny i známých.
Vánoce jsou čas jídla, pití a rozličných dobrůtek a pitítek. No nevezměte si, když se vám nabízí na stole tolik laskomin !
Takže jsme zase o rok a 5 kilo starší !!!

Když jsem dělala inventuru vánočních ozdob, přišlo mi líto, že jsou tito krásní panáčci celý rok zaparkovaní v krabici. I napadlo mě udělat pro ně z mísy s cukrovím kolotoč a dřevěný panáčky trochu proluftovat !

Chvíli jsme měli na stole zábavu. Děcka jen nevěřícně kroutili hlavama.
.....ale mě takový praštěnosti baví.....

Abyste si nemysleli, že jen sedíme, kecáme a konzumujeme ! Dali jsme si úkol, že každý den půjdem na procházku.

Začali jsme na Silvestra výšlapem na Svatý Hostýn. Šli jsme parta známých i méně známých a jejich dětí a byla to bezvadná procházka.
Sněhu bylo tak akorát , 9 stupňů C mrazu bylo díky několika občerstvovacím zastávkám celkem snesitelných........
K našemu údivu bylo na Hostýnku hodně lidí, ikdyž nahoře u kostela pěkně vyfukovalo a všechno bylo obalené jinovatkou, jak od Dědečka Mrazíčka.
V kostele probíhají opravy a úpravy, tak mše byla v polních podmínkách. Varhany zněly jen škvírou v poodhrnuté zakrývací plachtě, na zemi jsme klopýtali po provizorně natažených kobercích, ale bylo to pěkný, jako vždy.....


Jako za časů, když jsem v dětství chodila na Hostýnek s našima a stařenkou, jsem si dovezla petku ( dříve sklenici ) pravé svěcené hostýnské vody a cukrový růženec............
(P.s. omlouvám se, ale fotka Hostýnka je jen ilustrační, není moje. Nechtělo se mi brát foťák. )


Vaše Jaromila.




8 komentářů:

  1. Jaromilko, už jsem se moc těšila na tvůj nový příspěvek a nové fotečky v novém roce. Jsi tady a já se opět těším z tvých krásných řádků a záběrů...Dřevěné mini ozdůbky jsou nádherné. I nám se bohužel všechny nevešly na stromeček, tak jsem jimi ozdobila aspoň větvičky všude po domě. Procházku jste měli také moc vydařenou...taková místa mám také ráda a kostelík je přímo pohádkový :o)opravdu jako z Mrazíka. Moc vás doma zdravím včetně kočiček a přeji krásné nejen lednové dny v novém roce. Soňa

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Jaromilko,

    zdravím Tě v novém roce. Jsme na tom asi stejně, vánoce jsou občas fuška, tolik návštěv a hlavně tolik jídla. I já se cítím tak trošku jako prasátko na porážku.

    Ozdobičky máte doma krásné a hezky jsi vše nafotila. Líbí se mi první fotečka, máš úžasný květináč.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. ČAU HOLKY,
    zjistila jsem, že se ze mně na starý kolena stal závislák !
    NA VÁS A VAŠICH ZÁPISNÍČCÍCH !

    Soni- ozdůbek se za ty roky nashromáždilo tolik, že by mohly být vánoce 3 x do roka :D
    Hostýnek je úžasně magický místo na které směřují každoročně davy lidiček !
    Děkuji za mílé pozdravy, kočičky se před chvílí porvali a teď spinkají....

    Evko- každý den hodinovou procházku a zas bude dobře :))
    Ten úžasný květináč je velice starý ( taky podle toho vypadá !)Pamatuji si ho jako školák.

    Mějte se holky moc pěkně
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  4. Moc zdravím Jaromilko, opět nádherné fotografie jsi pro nás pořídila - děkujeme. I já se vracím po delší vánočně-novoroční pauze :o) uteklo to jako voda.
    Přeji pěkný den, Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Rozkošný kolotoček, Jaromilko! Těším se na další Tvé milé příspěvky! Krásné dny V. :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Jaromilko, holky už asi všechno řekly - napsaly. Krásné fotky, milé povídání, prostě pohoda u trpaslíka!
    Ty ozdůbky si báječně užila.
    Hezký večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Jaromilko,
    ty jsi číslo, obdivuji Tvůj smysl pro humor:-) Nejvíc se mi líbí oprýskaný květináč jako svícínek, to je moje. Hlavně, že jste si Svátky v pohodě užili. Zdravím a měj se skvěle v novém roce!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Jaromilka!
    Som tento rok poprvé u teba tak ti prajem šťastný nový rok!!
    Veľmi sa mi páči tvoj príspevok! Máte krásny kostol a tú prechádzku si viem predstaviť!
    A kolotoč je originálny, veľmi pekný!
    Iveta

    OdpovědětVymazat