úterý 15. února 2011

Pozvání na čajík.

Zvu vás milé dámy na virtuální čajík.
Máte rády zelený, černý, bylinkový nebo radši ovocný ?
Čajík vám uvařím, koláči, které zbyly ze sobotní oslavy, vás pohostím, ale hrníčky si musíte donést svoje :-) !
Hrníčky se k této čajové konvici už nedochovaly.










Jen občas ji vytáhnu z nostalgie, ale asi ji prodám nebo daruji.

Mně se víc líbí konvice průhledná, skleněná. Ráda se dívám na vznášející se lístky a kvítky......
Je to lepší než barevná televize.
Takové uklidňující, meditačnííí...............


Základ věnečku ti pozorní určitě poznají, neboť svýho času na něm kralovaly mandarinky.

Bylo mi to líto vyhodit, tak jsem k malvičkám z jeřábu přidala ještě červené plody dřišťálu ( Berberis thunbergii ).
Naši hoši mu říkali breberis pichális, neboť rostlina má nepříjemné, všudypřítomné trny.
To je vše ! Přeji vám příjemné chvíle u čajíku !
Jaromila




16 komentářů:

  1. Jaromilko, to je krása! Hned bych si s Vámi čajík dala....A ten věneček je pořád krásný... Hezký večer. Petra :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jaromilka, uz letiiim :) cajik zohreje...je mi akasi zima :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jaromilko, ještě jednou děkuji za dáreček. Věnečky bez prodlení ozdobily mé okno v kuchyni.
    Konvička je hodně zajímavá, ještě jsem takovou neviděla. Na čajík s tebou jsem si přinesla svůj károvaný hrneček a je mi moc fajn.
    Měj se krásně :o)
    Lidka

    OdpovědětVymazat
  4. Jaromilko, moc hezká dekorace, teplý čaj mám moc ráda, piju ho i v létě, berberis je jako rostlina moc hezký, ale ta práce s ním(au au). Zdravím
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  5. Tak breberis pichális nemá chybu !!! :o))) a čajíky miluju, díky za pozvání!
    Krásné dny Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  6. Jaromilka, šáločka nachystaná, prosím si zelený:) Vďaka za príjemné pozvanie, zvlášť v týchto zabacilovaných dňoch príde vhod, i keď my čajíčkári si dáme povedať kdekoľvek a kedykoľvek:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Jaromilko, díky za pozvání. Já nejradší earl gray s citronem z oblíbeného pomněnkového porcelánu.
    Hezký týden
    Jana

    OdpovědětVymazat
  8. děkuju za pozvání na virtuální čajík, to nelze odmítnout.....malý keramický hrníček už na něj čeká.....a dneska se hodí obzvláště, po zimomřivém dnu v práci, ať zahřeje na spaní....

    berberis pichális je skvělý název....:-))) :-)))
    a věneček je pořád moc hezký....

    nápady na dekorace a písmenka k nim jsou moc milé....

    těším se na další poutavé vyprávění

    pherenis

    OdpovědětVymazat
  9. Posílám pozdravení,
    hmmm, konvička je zajímavá, buchty jsou lákavé a věneček dostal také parádní změnu. Jaromilko, je poznat, že s kytičkami to umíš. Lenka

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Jaromilko, tak jsem tady s tím vápnem...ne, s hrnkem ! :o)) Takovému pozvání se nedá odolat. Sice jsem na tom stejně jako ty, taky mám ráda čaj, když na něj vidím, ale ta konvička je úžasná!
    Pohodový den, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Jaromilka! Ďakujem za pozvanie! Aj by som si dala hneď tvoj čajík, mám totiž rada všetky druhy a nehovoriac s tak chutným koláčikom....
    Iveta

    OdpovědětVymazat
  12. DĚKUJI ZA POZVÁNÍ. V TĚCHTO CHLADNÝCH DNECH JE ČAJÍČEK IDEÁLNÍ.
    VŠE MOC HEZKY NAFOCENO.
    PĚKNÝ VEČER. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  13. ...dušinky, děkuju za návštěvu, bylo mi s váma moc dobře.....

    Jani,earlgrey miluju !
    Leni, koláčky jsme šólaly s mamkou a jsou fakt mňamózní
    Helenko,...a lidé věděli, že přišlo jaro. Natřeli své domky a domky svítily bělobou zas až do příštího jara...

    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Jaromilo,
    děkuji za pozvání. Konvička určitě ještě udělá někomu radost. A koláčky vypadají krásně.
    Hezký zbytek víkendu.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Jaromilko, takove pozvani nemuzu odmitnout. Cajik prosim zeleny a k nemu jeden hezky vypeceny kolacek :)
    Venecek ma krasny novy kabatek, cajova souprava se mi take moc libi, jeste jsem takovou nevidela. To sitko je keramicke nebo smaltovane? Pekny zbytek vikendu preje Monika.

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Jaromilo, trošku se zpožděním ale moc ráda přijímám pozvání na čajík. U tebe je prostě vždy nejen dobře ale i krásně :o)

    OdpovědětVymazat

JEŠTĚ Z DOVOLENÉ

 Dobrý den, milí zlatí ! Z médií troubí alelujá gloriá, ale já jsem myšlenkami pořád v těch zvláštních zemích severně od nás. V přístavní...