pátek 11. února 2011

Tonik Valentíno.

Pro spoustu lidí se stal Valentýn svátkem až v posledních letech.
Pro našeho tatíka bude letos tento den slavnostní už 80 let !


Když koncem minulého století hrával na " čajích ", kolega z kapely vždycky uváděl: ".....sólo na alt saxofon vám zahraje Tonik Valentino......"
Jó, to byly časy, nedělních čajů...........


Tohle virtuální srdíčko posílám svému tatíkovi ke kulatému výročí.......
.....a také všem zamilovaným, kteří sem náhodou nahlídnou.
Vaše Jaromila


11 komentářů:

  1. Ahoj Jaromilko, to je nádherná dekorace, klidně i celoroční. Moc se mi líbí i ty dvě dózy na parapetu.
    Přeji hezký víkend
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Jaromilko tatínkovi vše nej, hlavně zdravíčko a srdíčko je úžasné...moc se povedlo. Hezký víkend...

    PS. máte moc pěkné jméno :-) takové přímo jarní

    OdpovědětVymazat
  3. Jaromilko, moc krásné okénko i srdíčko, které jsi vyrobila z tak krásných růžiček. Tatínkovi přeji k výročí jen to nej nej, hlavně hodně zdravíčka do dalších let...moc pozdravů vám všem, Soňa

    OdpovědětVymazat
  4. Jaromilko, tatínkovi přeju vitalitu a radost ze života...a natahuji vůni z růžičkového srdíčka.Láskyplné dny Mokopa

    OdpovědětVymazat
  5. Holčiny, móc děkuju a přáníčka vyřídím, slavit to budem už dnes !
    JANI, dík za pochvalu, celý rok bych se na to asi nevydržela dívat, já mám ráda změnu !
    EVÍKU, pochvala vždycky MOC potěší- děkuju !
    To jméno mi vymyslel známý( který už je v nebíčku...příspěvek Byl tu není tu...)
    SONIČKO, na valentýna jsem chtěla něco romantickýho, proto ty růžičky...za pozdrav děkuji a vyřídím !
    MONI, děkuji za přání ! To jsou VELICE DŮLEŽITÉ součásti našich životů a né každý je má a když už je má, tak si jich umí užívat !

    Přeji vám krasné dny příští.
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Jaromilko, i já přeju tatínkovi všechno dobré, hlavně hodně zdravíčka! Je to krásný věk! Moje maminka slaví příští týden 7O, chystám velkou oslavu!
    Srdíčko si vykouzlila nádherné, ostatně jako všechny dekorace od tebe.
    Mějte všichni hezkou sobotu, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  7. JAROMILKO, KRÁSNÉ SRDÍČKO A FOTEČKY.
    TATÍNKOVI VŠE NEJ, NEJ. TAKOVÝ SUPER VĚK, HLAVNĚ ZDRAVÍČKO AŤ SLOUŽÍ.
    PŘEJI PRÍMA VIKENDÍK. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  8. Jaromilo!!!
    Přeji tatínkovi ještě hodně Valentýnů!! a hodně zdravíčka!!!
    Srdíčko je krásně romantické ♥♥♥
    Krásné dny
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera. Romantika. Sentiment. Srdíčko je nádherné, vyrobeno k nádherné příležitosti. Přeji hodně hodně sil a zdravíčka. Papa

    OdpovědětVymazat
  10. Jéééé, to je ale krása... A vůbec... - všechny ty fotečky, co se tu dají najít..
    Tatínkovi přeju vše nej!

    OdpovědětVymazat
  11. Jaromilko, dnešek bude krásným dnem. Vzbudila jsem se s dobrou náladou (zdá se, že bacily konečně vyklidily pole),a sotva jsem si uvařila kafíčko, přinesla mi pošťačka dáreček od tebe. Veliké díky! Přišlo mi od tebe kus jara.
    Sluníčkový den přeji všem.
    Lidka

    OdpovědětVymazat