Velikonoční slon.

K dnešnmu příspěvku mě inspirovalo hned několik podnětů, které měly stejného jmenovatele-SLON.

Když si tak prohlížím dekorace na velikonoční téma, pořád dokola vidím zajíčky, slepičky, kuřátka, vajíčka, peříčka......
......Tak mám pocit, že by to chtělo změnu !
Což takhle velikonoční slon.....!?

Před časem jsem pečlivě zabalila keramickou figurku a nachystala balíček pro zájemce....... už se neozval !
Ten zájemce....
Bylo mi líto balíček se slonem vyhodit a tak se stěhoval hlouběji do útrob domu.
Cestoval po policích na komoře, až skončil na půdě.
Jednoho dne při neustálém překládání jsem se nas.štvala a milou krabici chytla a hodila k ostatním pokladům do vozíku.
Před odjezdem do sběrného dvora jsem rovnala "materiál" ve vozíku, když na mně opět kukla krabička s nápisem "POZOR SLON".

Znovu se mi rozčeřily vzpomínky a znovu jsem milého slona zachránila !

Za uchem má to květinové dítě Talovín (Eranthis).







Dřepěla jsem a zaostřovala slona, když se mi před obličejem mihla kula chlupů a lehla si na stolek přesně před slona.............!!?










V ostravské ZOO se množí sloni- velikonoční !

První, 78 kilové mimino už je na světě a druhé je na cestě na svět.
Při čtení zajímavého článku o slonech mě zaujala tato pasáž : ".........starší slonice JOHTI se tak dnes stala babičkou a její slůně bude sourozencem a zároveň i tetou nebo strýcem dnes narozeného samečka...."
Zajímavý rodinný vztahy !
Tatínek slon prý porod nijak neprožíval. Prý jej buď prospal, nebo mu vůbec nevěnoval pozornost.......
zdroj: zoo Ostrava

3. sloní příběh
každý večer diskutujem s mojí mladou. Informuje mně o brněnském a někdy i soukromém životě. Jednoho večera mezi jinými zprávami utrousila: jsem sama doma, Martin šel hrát...
...že nevíte kam ?
Má s kamarády skupinu, kde basuje a ta skupina se jmenuje : SLONÍ SEN...................
Přeji vám voňavé jaro
Jaromila






Komentáře

  1. Ahoj Jaromilo. moc pěkně napsáno. Jinak s tou chlupatou kulí se to má tak, že si všimla tvého zájmu o porcelánovou parádičku a tak ti dala najevo, že se jí vůbec nevěnuješ, a že to tak nenechá :-)) U nás to aspoň tak s tím naším cirkusem funguje. Dobrou noc. Ditta.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jaromilo, moc hezké čtení. S tím přesunováním a neustálým zachraňováním čehosi úplně nepotřebného to dobře znám.
    Dobrou noc
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. přeji krásného dne na moravě....

    poutavý příběh tvého velikonočního slona, a ještě hezky nadekorován i s chlupatou koulí :-))) :-)))...

    taky s mojí dcerkou probíráme jak jde život brněnský i soukromí, jen ne každý večer nýbrž o víkendech a to pak stojí za to :-))) :-))), ústa nezavře... a název kapely je zajímavý..kdoví jaké sny mají sloni....

    měj hezké slunečné dny

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Jaromilko, díky za krásný jarní fejeton! Jako vždy jsem si moc početla.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Jaromilo, já se tady vždy nejen pokochám ale náramně pobavím :oDDD moc se mi líbí tvůj přístup k životu a všemu krásnému. Narození malého slůněte jsem zaznamenala ve zprávách. Jinak také pár slonů různých velikostí a materiálů vlastním, takže Velikonoce můžou začít i u nás doma :oD Krásný večer

    OdpovědětVymazat
  6. Adept na nejoriginálnější velikonoční dekorace je jasný, bomba! Nenosí sloni taky štěstí? Tak ať je ho s přicházejícím jarem u vás doma víc než dost, zdravím Jaromilko.

    OdpovědětVymazat
  7. Dittu
    kočky jsou zvláštní tvorové a proto ty " miniďáblíky v kožichu " tak milujeme...
    Jani
    ..to jsme, halt my vetešníci !
    Pherenis
    s tou tvojí mladou je to přesně stejný jako s mojí mladou. Taky tu hu.pusu nezavře.....
    Helenko
    jsem vůbec netušila, že píši fejetony ! Dík za procitnutí ....
    Aranel
    néé, že bych měla toho slona pořád vystavenýho, na to mě neužije. Ale byl to takový okamžitý praštěný nápad..
    Shari
    díky za komentík, díky za přání, štěstí potřebuju jako sůl.....

    Vaše Jaromila

    OdpovědětVymazat
  8. JAROMILKO, POHODOVÉ SLONNÍ POVÍDÁNÍ.
    TOLIK NÁHODIČEK...TAK AŤ ASPOŇ JEDEN SLON PŘINESE ŠTĚSTÍČKO.
    HEZKÝ DEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

POSLEDNÍ LEDNOVÝ

Meditace v zenové zahradě