čtvrtek 7. dubna 2011

DVĚ KYTIČKY PODRUHÉ...

První kytička, která nádherně voní je Magnolia stellata. Ustřihla jsem si ji z nakvétajícího keře, abych i doma měla bělostnou, poetickou a voňavou náladu. " Krásný" smaltovaný hrnek, původně asi na mlíko jsem našla, jak jinak, v kontošu. Ležel na hromadě harampádí a tak smutně na mně koukal............. Když jsem se rozplývala blahem nad nečekaným úlovkem, pan kolega jen kroutil hlavou a mlčel ..... TO vzadu, na čem visí vřesovcový věneček je zbytek stolní lampy. Po malých úpravách funguje, ale chybí jí stínítko. To se už nedochovalo. Pořád s pantátou přemýšlíme, jaký tam původně bylo, když základna je kruhová a noha je čtyřhranná. Poradí mi někdo, jaký tam mohlo být stínítko ??? Pantáta vyslovil přání, že k obědu chce jen jeden kopeček. Normálně dělám kopečky speciálními kleštičkami nebo jednoduše naběračkou, ale dnes jsem přemýšlela, jak ozvláštnit všední oběd. Do oka mi padlo srdíčko v kredenci. Inu udělala jsem srdíčkový kopeček - rýžovou bábovičku...... Druhá dnešní kytička je "voňavá" zase jinak. Voní člověčenstvím, vděkem a snad přátelstvím ( ikdyž jen virtuálním) Poslala mi ji osůbka Vladěnka levandulová http://lamaison-lavande.blogspot.com/. Vladěnko, srdečné díky za milé ocenění. Každý člověk má rád chválu a slova uznání. Udělala jsi mi velikánskou radost a srdíčko určitě pošlu dál !
Jaromila

9 komentářů:

  1. JAROMILKO, POSÍLÁM VELKÉ, JARNÍ POZDRAVENÍ.
    SE STÍNÍTKEM ASI NEPORADÍM, SNAD VE TVARU TROJÚHELNÍKU?
    ÚLOVEK Z KONTOŠU JE PARÁDNÍ, TAKOVÉ POKLADY MÁM MOC RÁDA. SUPER JSOU TAKÉ ŠPINAVÉ PŮDIČKY...
    CHVÁLÍM VŠECHNY FOTEČKY A GRATULUJI K PĚKNÉMU A MILÉMU OCENĚNÍ.
    JE ZASLOUŽENÉ.
    PŘÍJEMNÉ ODPOLEDNE.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Jaromilko, magnolia v "novém" plecháčku i věneček se srdíčkem, to je velká krása! S lampou neporadím, blahopřeju k ocenění a moc se mi líbí tvoje rýžové srdíčko - už jste s hospodářem taky nějakou chvilku a přijde mi to moc hezké!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Bohdanko, dík za pozdravy a za tip na stínítko. Nic proti, ale trojúhelníkový by bylo myslím docela bláznivý :-D

    Heli- my jsme s hospodářem furt v" líbánkách" :-D. Děkuju za milý slovo

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jaromilko,
    tak to je ten hrnek o kterým jsi u mě básnila v komentáři. Je suprovej ne jen tak ledajakej! Se ti nedivim že jsi ho sebrala je boží :))
    Ten věneček se mi taky moc líbí!
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jaromilko, plecháček je krásný a magnolii to v něm moc sluší. S lampou Ti bohužel neporadím, žádnou takovou jsem vcelku nikde neviděla.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Krásnou sobotu, moc se mi líbí věneček, romantický a krásně naaranžovaný :-) Jako ostatně vše na fotkách, vždycky jen vzdychám úžasem :-)

    Hezký víkend, Alena

    OdpovědětVymazat
  7. Jaromilko, z Tvých foteček dýchá čistá něžná bílá romantická krása. Vytvořila jsi nádherné zákoutíčko. Moc se mi líbí...jak věneček, plecháček, stojánek, srdíčko, kytičky tak i speciální větší rýžový kopeček :o)úžasné. Nevím proč, ale hned mi svitla slova pana Marvana- kolegáčku,kolego... opravdu "originál každým coulem"!
    Blahopřeji také k ocenění a přeji Vám všem doma krásný víkend. Užívejte sluníčka...moc moc pozdravů od nás...
    Soňa

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Jaromilko, krásný věneček a "stařinky" nalezené. Já minule donesla domů podobně nalezenou lahvičku od likéru a můj drahý mě málem vyhodil i s ní... že kdoví jaký bezdomovec z toho pil... Ale když byla tak hezká.. jsem to vyvařila apřemýšlím, co do ní dám.. :) PS: muškáty dle Tvých rad přesazeny! děkujíííí

    OdpovědětVymazat