úterý 5. dubna 2011

DVĚ KYTIČKY.

Už dlouho jsem nedostala žádnou kytku. Až nedávno mi pantáta udělal radost...

Jen tak......


Jako zázrak se objevily svítivě modroučké kvítky jaterníku podléšky pod hromadou "potřebných věcí" na dvorku.


A aby nebyly potupně ve starém hořčičáku ( retro sklenička od hořčice - můj kávový křišťál ), tak jsem jim vyrobila tématické předvelikonoční " vázičky ".




Další , pomyslnou kytičku jsem dostala od Soničky http://lavickovasona.blogspot.com/.

Mám nesmírnou radost z takového krásného ocenění a až bude chvilka s radostí je pošlu dál.




Vaše Jaromila

13 komentářů:

  1. Jaromilko,
    tuhle kytičku mám moc ráda
    a Tys ji krásně naaranžovala!!
    Měj se moc hezky
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jaromilko,
    to jsou nádherné skleničky týjo...no a ta dekorace v nich je super moc se mi to líbí!
    Jo a gratuluji k ocenění.
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  3. Téééda, Jaromilka, ty sa nezdáš!:) Krásne nadekorované a priam s umeleckým citom nafotené! Gabi

    OdpovědětVymazat
  4. ...kávový servis :oDDDD moje maminka hořčičným skleničkám "servis zlatá Elena" (ona byla Elena). Kytičky a nápadité dekorování se mi moc líbí. A gratuluji k ocenění...patří ti právem ! Krásné dny :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Jaromilko, fotečky jsou naprosto kouzelné. Krásné, jednoduché a přitom tak romantické. Moc se mi líbí. Krásně jsi fotila... a modré kytičky jsou tak hezké. Barva nebe a vody...klid pro duši i smysly. Jsem ráda, že sis ocenění převzala... Měj se moc hezky, jarně. Soňa

    OdpovědětVymazat
  6. Jako vždy, Jaromilko, dokážeš povznést jaterník na královnu kytiček.Moc nápadité a milé.
    Krásné jarní dny! :o)
    Moc gratuluji ke krásnému ocenění!

    OdpovědětVymazat
  7. Jaromilko, to je nádherné, něžné, krásně si to naaranžovala a gratuluji k ocenění, moc jsi si ho zasloužila. :) Hezký den. Peťa

    OdpovědětVymazat
  8. Jaromilko, moc gratuluji k ocenění a a tvoje dekorace, to je nádhera! Jemné, elegantní.
    Pohodový den. zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Jaromilka....uzasne si si to naaranzovala...je to neskutocne jemne a tak nadherne....:)

    OdpovědětVymazat
  10. Jarmilko, krasna a nezna dekorace v krasnych jarnich barvickach. Preji krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  11. Jojojo, podléšky mám taky moc ráda a ty jsi je naaranžováním povýšila na dech beroucí dekoraci!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojík
    máš u mě na blogu překvapení -ocenění ♥ !
    Tak si ho vyzvedni. pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat