pátek 29. dubna 2011

...A JE PO SVÁTCÍCH...

Jako velikonoční ozvěny vám posílám kačenku, která se diví, co jí to ta praštěná panička naložila do košíčku !
Letošní zdobení vajec jsem pojala netradičně...
Co se z těch vajíček vyklube za kropenatý slepice ? Nevím !
Dále vám posílám květinkové pozdravení, které jsem nasbírala při sváteční procházce vesnicí, kde bydlí moji rodičové a naaranžovala jsem si je do retro skleniček od jogurtů, který jsem našla při úklidu ve špajzce.
Poznáte, co všechno jsem našla ?

Jarní sezóna začla usilovnou prací, proto se omlouvám, že nepíšu ani nekomentuju.
Zbývá málo času i sil...
Jen se k vám chodím kochat vašimi postřehy ze života a tvořením a krásnými nápady.
Nemůžu bez vás být. Jak chvíli nejsem na netu, chybíte mi !!!

Dnes jsem našla v trávě zvláštní úkaz.
Matka příroda je moudrá, ale co někdy vyvádí, nad tím se zastavuje rozum.

Jako dnes jsem zůstala v údivu stát nad OBR pampeliškou s tlustou stopkou.

Když jsem ji utrhla, že ji vyfotím a ukážu ji i vám, zjistila jsem, že tlustá stopka obsahovala ještě tenkou stopku. Květ byl velký, jako složený ze dvou květů.




Mimoděk mi naskočil příběh o velkém sněžném muži, který sbíral miniatury.

"..................sirku tak vydlabanou, že v ní byla jiná sirka, co v ní byla menší sirka, která měla v sobě ještě menší sirku s nejmenší sirkou uvnitř......................"
( zdroj : J. Werich - Fimfárum - Paleček )






V posledních dnech bylo opravdu krásný počasí , tak vám posílám pár obrázků z našeho pracoviště. Jak si užíváme krásného počasí v krásné přírodě.






Mějte se, holky moc fajn a užívejte si každého dne.




Vaše Jaromila























5 komentářů:

  1. Jarmilko, to s tou pampeliskou je opravdu zvlastni. Takove pampelisci siamske dvojce. Krasne fotky i povidani, hezky vecer, Katerina

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky všechny! Ale to zátiší s jogurtovými sklenicemi, to je něžná nádhera!!! Poznávám čemeřindu, mandloň, větvičku kvetocí jabloně, samozřejmě i narcisky a tudlipán, snítku smilu či levandulky - óóóóh, mňam :-)
    Ta pampelinda je opravdu unikátní, mně jednou vykvetla rudbekie s dalšími miminky květů místo okvětních plátků. Snad bych i měla najít fotku, pokud najdu, dám na blog, jako raritku.
    Jinak s tím časem jsem na tom podobně, jakmile je hezky, nestíhám NIC :-)))
    Měj se krásně jarně
    Dana

    OdpovědětVymazat
  3. Jaromilko, krásné povídání a fotečky. Ta pampeliška je teda taková tlustice...:D A fimfárum miluji...tak jsi mi jej připomněla. Hezký víkend přeji...Peťa :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jaromilko, ty vajíčka jsou parádní, kačenka musí koukat :o) No a nádherné fotky a povídání, jako vždycky u tebe!
    Ať se práce daří, hezké jaro!
    Helena

    OdpovědětVymazat

JEŠTĚ Z DOVOLENÉ

 Dobrý den, milí zlatí ! Z médií troubí alelujá gloriá, ale já jsem myšlenkami pořád v těch zvláštních zemích severně od nás. V přístavní...