Bílý šeřík.

Příroda se nám oděla do jarního romantického a pohádkového hávu, plného vůní.
Mám ráda toto krásné voňavé období, jak také naznačuje jméno, které mi rodiče vybrali.
Nevím podle čeho dávají rodiče dětem jména.........................?
Ale je fakt, že jméno se promítá do naší povahy !
Už jako dítě jsem milovala květiny, rostliny, louky, lesy.............
Ještě po letech vypadávají z knih zbytky vylisovaných květin, které jsem sbírala buď ze svého okolí nebo z výletů.

A že jsem jako dítě s rodiči hodně cestovala.

Mnozí si jistě vzpomínáte na rekreace ROH......jako odměnu nejlepším pracovníkům...
...nebo výlety s českým svazem turistů, který byl za éry n.p. Technoplast velice aktivní.
No, trochu jsem odbočila !
S vůní šeříků a konkrétně bílých, si VŽDYCKY vzpomenu na šeřík na našem dvorku, který sázela moje stařenka.
Nasázela ho do celkem stinného koutka a milý šeřík se táhl za sluníčkem, proto jsme se mohli my v 1. patře kochat vůní a krásou tohoto bílého nadělení......


Přeji vám jaro plné vůní.....
Jaromila





Komentáře

  1. Jaromilko, šeřík je parádní, moje nejmilovanější vůně. Mám i parfém na základě šeříku a miluju šeříkové mýdlo. Jako děcko jsem si hrávala v šeříkovém houští v družině. A tady nám kvete na stráni, různobarevný, tak ho taky chodím trhat. :D
    krásný večer, Binn

    OdpovědětVymazat
  2. Jaromilko, jméno máš opravdu parádní! Miluju jaro a všechny jeho vůně i když jsem Vladimíra! :o)
    Není nic krásnějšího než vůně přírody!
    Krásné dny Vlaďka :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jaromilko, krásný příspěvek. Šeřík mám moc ráda. Mívali jsme ho doma na zahradě, a protože u nás je všechno trochu déle, tak jsem ho pravidelně dostávala k svátku 24. května. Teď už ho nemáme a moc mi chybí.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Jaromilko, tuším si budem tie svoje komentáre kopírovať, pretože opäť musím napísať - krásne rozprávanie:)
    A ešte: u vás zrejmi nikto nemá problém s tým, že nedovidí na hodiny, však?:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  5. BINNA- můžeš mi prosím prozradit značku tvého parfému s šeříkovým základem ? Dík.
    Za mojí školní docházky bývala družina v zámku a kolem něj houští s potokem :-)))

    VLADĚNKO- no nejsme my bráchovéé ?

    JANI- ty musíš bydlet hodně vysoko, ale každý rok je jiný. V parku je šeříku dost, né ? :-)))

    AMELIE- děkuju za pochvalu a děkuju za návštěvu.

    GABI- my jsme starší a slepí....:-))
    S mojí mladou jsme malovaly domovní číslo a jak jsem byla rozjetá, tak jsem si ještě vyrobila půl ciferníku :-)))

    Holčiny, moc vám děkuji za návštěvu a komentíky.
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  6. Jaromilko, šeřík je nádherný, a ty k tomu dáš takové krásné vyprávění....pohlazení na duši. Krásný večer. Peťa

    OdpovědětVymazat
  7. Jaromilko, u tebe to ani jinak nejde :o) Moc děkuji za krásné vzpomínání!
    Zdravím a krásné jaro přeji. Helena

    OdpovědětVymazat
  8. jaromilko, kdyby sis měla vybrat jednu květinu jako voňavku, která by to byla?

    OdpovědětVymazat
  9. Jaromilko, Pur Desirs Lilac od Yves Rocher a Eclat d Arpege od Lanvina. Lanvin je moje srdcovka, a Rocher je zas cisty serik. :) Aspon podle mne. :)

    OdpovědětVymazat
  10. To je nádhera. Miluju bílý šeřík (vždycky mám ale ve váze jen ten fialový) a jeho vůni...hmmmmmmm...Vivi

    OdpovědětVymazat
  11. Péťo- děkuju za poklonu...

    Helenko- prosím....

    Jíro- mám ráda změnu, tak každou chvíli asi jinou

    Binna- moc děkuju, při první příležitosti půjdu ňufat do parfumérie

    Vivi- dušinko, děkuju, že ses zastavila a zanechala svůj milý komentík

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

POSLEDNÍ LEDNOVÝ

Meditace v zenové zahradě