úterý 3. května 2011

VELKEJ A MALEJ.

Nedávno při inventuře fotek jsem narazila na reportáž z traktoršou v Šeborově.
Součástí této podívané na stařičké dědoušky traktory byla také "drezůra" psů.
Některým chlupáčům šlo plnění pánových povelů dobře, jiným hůř, ale v mojích očích exceloval plavý briard.
To byl miláček na první pohled.
Kdysi dávno jsme chovali černého Bena, tak možná proto jsem do briardů zamilovanáá.
Mohla jsem na něm nechat oči, na jeho krásné srsti, plavné chůzi, elegantních pohybech, poslušnosti.
Při pohledu na to krásné zvíře jsem se ztratila v čase a zapomněla , že jsme vlastně přišli na traktory ! Tak jsem z toho psa byla konsternovaná a unešená.
V mysli a srdci mi plápolala touha MÍT TAKOVÉHO PSA !
JENŽE !
S naším tuláckým životem totiž psa mít nemůžeme. Zatím !

I jednoho letního dne se stalo, že k nám zavítal kocourek.

Přišel jako tulák a vypadal hrozně ! Kožíšek měl zcupovaný, plný kudlibabek a dredů, ale cítila jsem, že když si nás našel,tak k nám bude patřit.

I patří, je to dobráčisko, veliký, mazlivý, hebounký, chlupatý, béžový........



Když porovnávám toho briarda ze Šeborova a našeho " Tomíčka", jsou jako jeden.......jen malej a velkej !














Touto příhodou jsem dospěla k přesvědčení, že platí známé :

........přej si něco a když si to budeš hodně přát, tak se ti to splní.....!



Tak máme cestovního kocoura !



Přeji vám příjemný život se zvířátky !

Vaše Jaromila
























16 komentářů:

  1. Jaromilko moje zlatá...úplně jsi mi vehnala slzy do očí. Nevím proč, ale vždy když čtu takovéto řádky tak bulím. Náš Tomíček, který mi právě leží na klíně, měl také hrozný osud a teď je tu s námi a je to náš velký kamarád...Váš kocourek je moc milý chlupáčisko a v životě také neměl štěstí...až u vás ho našel. Moc hezky jsi vše napsala. Je s vámi rád a spokojený... Užijte si spolu ještě spoustu tak krásných chvil a radostí... Moc vás všechny zdravím, Soňa

    OdpovědětVymazat
  2. Jaromilko, ono to opravdu funguje! Negativní energie přitahuje negativní a když myslíš pozitivně vše ti bude splněno! I já miluju velká plemena a proto chovám malé :o)Léta nás doprovázela fena bobtaila Bettyna! Váhala jsem mezi bobinem a briardem.Briard nebyl, tak jsme měli tu čest mít Betku.
    Určitě psí období bude a já Ti ho moc přeju! Pes je zrcadlo lidské duše a vidět se v něm je malý zázrak.Ať žiješ život jakkoli kočovný pes ho bude s Tebou sdílet s láskou a Tvá duše bude zářit do daleka!
    Krásný květen :o))))))

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky, prima povídání!

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Soničko, nic si z toho nedělej, já ikdyž si hraju na drsňáka, tak jsem taky docela dojímací !
    Zvířátka jsou zlatíčka a nedovedu si představit, že bych měla chovat zvířata na "pekáč".To bych asi každýmu musela udělat "hrobeček".....
    Přemýšleli jsme proč kocourek původním majitelům zdrhl. Asi to bude tím, že se hrozně nerad češe a bývalá panička ho chtěla mít jak ze žurnálu !

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Vladěnko, taky nemůžete žít bez kožíšků :-D
    Moc děkuju za milý slovíčka, jsou jako pohlazení spřízněné duše :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Amélko, jsem ráda, že se zastavíš, ikdyž máš dost svých důležitých povinností...

    OdpovědětVymazat
  7. Jaromilko, ten je krásný...hezké fotky a milé povídání...tak já si moc přeji...ale nesmím to říct, protože by se mi to nesplnilo...;)

    OdpovědětVymazat
  8. Jaruško, hezké povídání. Ben byl hroznej pohodář, jen tak si vedle mě lehl a ležel tak celý odpoledne. Byl klidnej a věrnej..Díky za vzpoměnku na něj. Fotečky jsou krutý! Na ten sloupek jsi ho postavila nebo tam tak krásně pózoval sám? Chválím, klaním se, smrkám. P.S.Co je ta kula v tým kufru? :D

    OdpovědětVymazat
  9. Péťo, taky jsem na něco pověrčivá, tak ti moc přeji splnění tvého TAJNÉHO PŘÁNÍ :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Jíro- Ben byl sluníčko, ikdyž byl černý . . . . .
    Tomíček na kameni : byla jsem v pravou chvíli na pravém místě ! Sama dobře víš, že zvířátka nenaaranžuješ jak vázu s kytkama !
    Čepica v kufru je cestovní kocour !

    OdpovědětVymazat
  11. Jaromilo, kočičák je parádní. Kamarádku si taky takhle našla jedna kočičanda, přestože měli pejska (menšího), který na ni ňafal, nenechala se odehnat. Mají ji pořád, pejska už ne.
    Pěkný večer. Ditta.

    OdpovědětVymazat
  12. Malej je fakticky krasavec!
    Radka

    OdpovědětVymazat
  13. A já Jaromilko briardku měla...Aničku a byla přesně taková jako je na tvém obrázku a poslušná od malého štěňátka chodila u nohy ani obojek jsem nepotřebovala, všechny činnosti měla ráda i česání kožíšku...kočičku já mít nemůžu páč můj pantáta je nemusí ale pejsáčky ..naše Holynky milujeme a hýčkáme...a cestují také rády :o)

    OdpovědětVymazat
  14. JAROMILKO, ZVÍŘÁTKA JSOU KRÁSNÁ, CHUNDELATÁ, MILOUČKÁ, NÁDHERNÁ STVOŘENÍČKA ZLATÁ.
    MÁM JE MOC RÁDA A MASO NEPAPÁM.
    MĚJ PŘÍJEMNÝ VÍKEND.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  15. Máte krásného kocoura, Jaromilko, u babičky mají taky podobného chlupáče Matesa, už mu budou dva. Našeho Muffíčka jsme taky našli, a je to nejúžasnější kamarád na světě,a má tak krásné očíčka, ach. S čivavou jsou pěkní rošťáci. :) Máme je moc rádi.

    OdpovědětVymazat
  16. Jaromilko, krasne fotky s jeste hezcim povidanim. Preju ti spoustu krasnych chvilek s vasim krasnym kocourkem.

    OdpovědětVymazat