Mám růžové období.

Milé dámy, taky vás to přepadá, že v určitém období se vám líbí jiná barva, která vás oslovuje, kterou rády nosíte, kterou rády vidíte ?

Barvy jsou magické. Každá má svoji vibraci a jedinečný vliv na psychiku, ikdyž si to mnohdy vůbec neuvědomujeme.
Mně momentálně oslovuje RŮŽOVÁ. Je to barva dívek, ženskosti, něhy, jemnosti, lásky, usmíření, přátelství, štěstí a harmonie. Růžové růže a srdíčko jsou symboly romantické lásky............

V červnu zahrada hýří barvami, ale mně se líbí právě ta růžová !!




Růžová je bláznivě holčičí- zněl výkřik na jedné diskusi ohledně barev.

Když jsem nedávno uviděla za výlohou starorůžovou halenečku s volánkama, zatajil se mi dech !

Jenže ouvej ! Neměli moji velikost. Když jsem si ji vyzkoušela, přes hrudník mi chybělo několik centimetrů úžasně příjemné látky !!! Smutně jsem tu nádheru pověsila zpět a se slzou v oku jsem odešla :-(


Růžová, spíš tedy starorůžová mně neopouští !

Nějak podvědomě šahám po růžovém oblečení. Každý den mám alespoň jednu růžovou součást oděvu.













Barvičky ze záhonků se přestěhovaly do váziček.


S růžovou barvou se v zahradě pracuje snadno a efektivně, neboť je zastoupena množstvím druhů, které lze vzájemně kombinovat a doplňovat.

Ale to už je téma do mého zahradního zápisníku- caffegarden extra.


Pěkně si užívejte voňavé krásy v zahrádkách, parcích nebo jen balkonech nebo truhlících za oknem.

Vaše Jaromila











Komentáře

  1. Nádherné fotky, krásná barvička. Eli ji miluje.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jaromilko, to je krása. Jojo, růžovou můžu taky. A pak také tyrkysovou a fuchsiovou, ty miluju. Ještě před nedávnem jsem nosila hodně černé, ale zjišťuju, že je jí u mě v šatníku míň a míň :)

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Jaromilko, růžová mě už trochu přešla, ale absolutní stálicí je pro mě bílá a kdyby tady byly moje děti, tak by řekly že taky béžová a éžová :o) Tvůj příspěvek mě ale krásně, růžově naladil.
    Měj hezké, růžové dny. Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná úžová! Mám ráda tu staro ne prasátkovou a Tvůj příspěvěk mě pěkně naladil do správné barvy!
    Krásné dny V. :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Jaromilo i já jsem se naladila narůžovo...tedy alespoň květiny na balkoně letos kvetou růžově..dokonce oleandr, který světe div se přezimoval v paneláku. Přeji ti krásné dny a třeba růžové brýle :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Jaromilo (báječné jméno :-))), růžová je i mou oblíbenou barvou posledního roku....a starorůžová je opravdu nadčasová, zároveň nostalgická a především klasická...přeji krásný den!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně nafoceno a růžová působí z foteček krásně jemně.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Jaromilko,
    nechápu zase mi utek tvuj nový článek:))Ale mám ho! Tak tyto období moc znám.U mě teď vévodí fialovo-šená a krémová:))nějak me chytly tyto dvě barvy!Nádherné fotečky ta halenka vypadá skvěle, ale třeba na tebe čeká jinde jiná, většinou to tak je. Ta fotečka na mycím stolku je skvělá a ten stoleček taky.Super.Krásné kytičky!
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  9. Jaromilko, luxusní fotky, růžová je dobrá;-). Taky mám období různých oblíbených barev, růžovka je určitě evergreen:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Jaromilko, přišla jsem Tě pozdravit a popřát krásné léto...
    Tvůj příspěvek je krásný...i já mám růžové období. Růžovou mám ráda :o) a na halence mohu oči nechat. Je in, ale jistě bude brzy jiná. O tom nepochybuji :o)Musíme si dělat radost...
    Posílám spoustu pozdravů od nás.
    Soňa

    OdpovědětVymazat
  11. JAROMILKO, KRÁSA RŮŽOVÁ.
    TATU BARVU MÁM STÁLE VÍC RÁDA, JE TAK PŘÍJEMNÁ.
    POSÍLÁM TI LETNÍ POZDRAVENÍ A PŘEJI TI POHODIČKOVÉ, SLUNÍČKOVÉ DNY.
    DĚKUJI ZA MOC HEZKÝ PŘÍSPĚVEK.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

POSLEDNÍ LEDNOVÝ

Meditace v zenové zahradě