středa 1. června 2011

POMOC, HELP, HJALP, AYUDA, YARDIM..............

Všichni, kteří sem zavítáte, prosím vás o pomoc !
Nemůžu psát komentáře, pořád mi naskakuje přihlašování. Znovu a znovu !
Když se přihlásím po třetí, tak mně to přestane bavit a já bych TAK RÁDA PSALA KOMENTÁŘE a reagovala na vaše příspěvky !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Srdečně děkuji.
Jaromila

15 komentářů:

  1. A pak že stroje jsou neživé bytosti. Občas si s námi pěkně pohrávají. Zkusím se optat u mého domácího odborníka. Snad ti pomůže :-)) Ditta

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jaromilko...máme úplně podobný problém
    Díky tomu jsem přišla o celý blog a momentálně mohu psát komentáře jen tomu blogu který má nastavení jako že múže komentovat... KDOKOLIV.
    TOHLE JE V BLOGU NASTAVENí KOMANTáŘE.Třeba uživatel s účtem GOOGLE tak tomu nenapíšu nic protože to prostě nejde.Tenhle komantář napíšu jedině přes URL adresu.
    Už se tak trápím týden.Marťa

    OdpovědětVymazat
  3. Jaromilka, mne sa to podarilo prekonať až včera. Stále ma to vyhadzovalo sa prihlásiť a tam bola zakrížikovaná taká veta že neodhlasovať sa, tú som kliknutím odkrížikovala a odvtedy fungujem ako hodinky:)) bez vzájomných komentárov to nie je ono:)Veľa šťastia Gabi

    OdpovědětVymazat
  4. Jaromilko, dobrý den, taky mi to nešlo, zkuste až vás to vrátí zpět na přihlášení, abyste neměla zaškrtnuté políčko neodhlašovat, mě to pomohlo a už je to v poho...pěkný den...Radka

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám přesně stejný problém! A díky radám holek tady už to jde!!!!Také jsem měla zaškrtnuté políčko neodhlašovat...Holky DÍKY!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Jaromilo, také mi to dlouho nešlo. Až včera jsem zjistila, že to nejde jen na mém počítači a když si půjčím manželův, tak tam to funguje. Takže nejprve jsem podezírala antivirový program, který mi občas dělá takýhle neplechy. Ale díky radám ostatních je problém vyřešen. Stačí opravdu odkliknout políčko neodhlašovat v přihlašovacím okně.
    Krásný den
    Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Tak jsem zatím dostala částečnou odpověď na nejenom tvůj problém. Přepíšu zde krátkou konverzaci s tím, co dělat a pak se uvidí.

    přepis:
    * Ahoj, napadá mě jen, jestli nemá zakázané cookies.
    * Co to znamená?
    * Aha, tak nejdřív bych zkusil jiný prohlížeč, třeba Google Chrome. Pak se uvidí...

    Jaromilo, nevím, zda jsi z toho moudrá, já teda moc ne.
    Hodně štěstí při "opravě". Ditta

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Jaromilo,
    moc dík za perfektní obrázky určitě je použiju! Mám radost že sis na me vzpomněla. Doufám, že se to brzo zprovozní a tvůj blog se rozejde. Moc mě to mrzí tvé krásné komentáře nám všem chyb!!
    Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Jar,

    pozri toto, myslím, že táto baba má podobný problém http://www.google.com/support/forum/p/blogger/thread?tid=54a6b51349064476&hl=en

    alebo rovno píš: http://www.google.com/support/forum/signup?hl=en&url=%2Fsupport%2Fforum%2Fp%2Fblogger%2Fask%3Fln%3D1e8249fc90930d5e%26hl%3Den

    Zrejme to bude ešte pozostatok z 11. mája http://status.blogger.com/2011/05/blogger-incident-report-by-eddie.html


    Eva

    OdpovědětVymazat
  10. Jaromilko, rad si dostala spoustu (mě pomohlo to neodhlašovat), tak tě jdu jen pozdravit a budu doufat, že tu budeš brzo s ními.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. JEDNO KLIKNUTÍ A UŽ ZASE KOMENTUJU.
    JUPÍÍÍÍÍ
    HOLČINY MOC MOC DĚKUJU !!!!!!!
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  12. Jaromilko, koukám, že jdu s křížkem po funuse:-), ale jsem ráda, že jsi problém vyřešila a už je zas všechno v pořádku. Pěkný den, Peťa

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Jaromilka!
    Ja som mala tiež ten problém a milé blogerky mi svojimi radami hneď pomohli! Som rada, že Vás mám, môžem byť tu s vami!!
    Pekný deň! Iveta

    OdpovědětVymazat
  14. AHOJKY!!!!
    Přidávám se do klubu....taky jsem měla stejný problém a stačilo jen kliknout.Teď se tedy musím pokaždé znovu přihlásit,ale funguje to!

    OdpovědětVymazat
  15. Nejen hezké počtení na bologu, ale rada se stejným problémem. Děkuji a příjdu častěji.
    Lezarts.

    OdpovědětVymazat