pondělí 19. září 2011

Rozjímání.

Mám ráda jaro,
příroda se probouzí ze zimního spánku, sluníčko hřeje a začíná pochod pupenců, každoroční zázrak probouzející se přírody.



Mám ráda léto.

Teplíčko, svěží vánek u vodní hladiny cuchá neposlušný pramínek vlasů.

Grilovačka za teplého večera, osvětlená mrkajícími světluškami svíček.

Fesťáky v přírodních amfiteátrech,krásná hudba s volty škopků...
Výlety za poznáním i exotikou....




ale podzim,

to je jiný kafe, je takový šťavnatý takový jedlý......

se svými jablíčky, švestkami, hruškami...

......voňavý babím létem prosvítajícím přes vlající stébla trav........

.............mlhy které se válí po loukách........

....vůně ohníčků ze zemákové natě a chuť na uhel opečených brambůrků....

.....vůně řetízkujícího trnkového zázraku ...

....hody na svatého Jiljí....

..dýně, dušičky a podzimní astry...........






























Mám ráda život a každý den se snažím, abych si udělala alespoň jednu malou radost.........



Přeji pěkný podzim


Jaromila




















19 komentářů:

  1. Ahoj Jaromilko,
    ukázala jsi nám opravdu nádherné fotky!!Moc se mi líbí ty jablíčka v pekáči, mají opravdu nádhernou podzimní barvu.
    Krásný týden Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  2. Jaromilka, pekne si to napísala.
    Prásve pred pár dňami som si uvedomila aj nad týmto ako sa človek vekom mení.
    Kedysi, ako decko som nedala dopustit na leto - lebo prázdniny, a na zimu, jasné Vianoce.
    A teraz to vynechané má pre mňa akosi väčšiu váhu - jar a jeseň, prebúdzanie a postupné stišovanie, moje No.1:)
    Užívajme:) Gabi

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Jaromilko, smekám před tvou moudrostí.
    Přeji krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jaromilko, krásné povídání a fotečky.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jaromilko, to je ale krásné zamyšlení. Moc hezký příspěvek
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky Jaromilko,

    Tvé povídání, Tvé fotečky, Tvůj přístup k životu.. je to tak milé. Přírodní věnečky mě dostávají, jsou úžasné.

    Krásný den a ať každý Tvůj den je něčím kouzelný. Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky:-))) na začátku tvého psaní jsem se lekla...vždy´t, kde je jaro? Ale krásně jsi ho dotvořila- příspěvek a úplně mi dodala chuti do podzimu...dnes je tu teda tma...ale věnec s jeřabinami m´áš krásný... a nejen ten :-)))

    OdpovědětVymazat
  8. Jaromilko krásné povídání, úchvatná podzimní výzdoba a kouzelné fotky!
    Užij si podzim plnými doušky, posílám pozdravy:-*

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Jaromilo,

    jsou dny kdy takhle rozjímám nad každodenností života, nad běžnýmio věcmi, a jsem moc ráda, za to že jsou, tak jak jsou....proto tvé názory na život a žití čtu ráda.....jen tak dál, budu se těšit na další....a tvé fotografování je příjemné pokoukání a přenos pro nás ..děkujem....

    u nás hodování teprve bude, no spíš je to nazýváno slavnosti SvatoVáclavské....se těším hlavně na jarmark plný řemesel.....

    měj hezké dny, pherenis

    OdpovědětVymazat
  10. KRASNE ROZJIMANI, JAROMILKO, DEKUJI, DOSTALO MNE TO.

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherně napsané a pěkné fotky. Moc se mi to líbilo.

    OdpovědětVymazat
  12. Krasne jsi to Jaromilko vystihla! U nas je babi leto v plnem proudu a snad hezke dny jeste nejakou dobu vydrzi nez se spusti lijaky a budeme muset domu ke kamnum :) Jablicka primo zvou k nakousnuti a take ostatni fotky jsou moc hezke. Preji ti tyden plny pohody a slunicka, Monika.

    OdpovědětVymazat
  13. Jaromilko, moc ráda k Vám chodím na špionáž :)Váš blog je hřejivou směsicí úžasných nápadů, příjemného čtení a krásných fotek. Umíte z minima vydolovat maximum. To nemá ve vínku každý :) Přeji krásný podzim. Katka

    OdpovědětVymazat
  14. Jaromilo,
    moc krásná oda na "Podzim".

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Jaromilko, krásně napsaný:-). Myslím, že každé roční období má to "svoje" kouzlo a všechny stojí za to... i když na letošní léto jsme myslím svorně všichni nadávali, stejně jsme si ho nakonec krásně užili a tak by to mělo být vždy:-). Podzim nám teď slibuje v následujících dnech krásné babí léto, tak se na něj těším. Užívej každého dne:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Jaromilko, máš krásný podzim, a asi si budu čas od času dělat radost, protože čas tak utíká.... :)

    OdpovědětVymazat
  17. Milé zamyšlení..., díky :).
    Mariana

    OdpovědětVymazat
  18. Jaromilko, ačkoliv podle jména by si měla milovat jaro, prostě podzim je podzim, mám ho také moc ráda. Krásné dny.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  19. Jaromilko, to jsi moc krásně napsala a mě nezbývá než souhlasit. Fotky jsou úžasné!

    OdpovědětVymazat

JEŠTĚ Z DOVOLENÉ

 Dobrý den, milí zlatí ! Z médií troubí alelujá gloriá, ale já jsem myšlenkami pořád v těch zvláštních zemích severně od nás. V přístavní...