čtvrtek 1. září 2011

Z letní jídelny pod jabloní.

Moje kytičková zahrádka mně nepřestává okouzlovat a překvapovat. Denně se chodím kochat roztomilou květenou a inhalovat libou vůni.

Dnes jsem si na stůl do naší letní kuchyně pod jabloní natrhala kytičku z mojich miláčků Cosmos krásenka, Gaura, kvetoucí rukola a Lobularia laločnice , když už mám všude stavební nepořádek, tak alespoň na stole ať je pěkně.





Vázička je z tetiččinýho krytu světla ( při malování se světlo muselo sundat, aby nepřišlo o čest
a když jsem hledala vázičku, tak mi krytka "padla do oka".

Místo ubrusu jsem použila opodál se sušící můj nedávný úlovek. Pro odvážnější je to asi na
denní nošení, ale já tak odvážná nejsem, tak TO používám jako noční košilku.
Když jsem si to oblíkla, tak pantáta napřed neříkal nic, až za pár dní se mně ptá, po které tetičce
nebo babičce to máš ???

Což mně docela rozesmálo...
A dělá mi to velkou radost. Svým provedením, krajkou, volánky i milou barvičkou.








Tak, to bylo malé nahlédnutí a zastavení v naší letní jídelně, tentokrát bez čajíku ani kafíka, ale "jen " s občerstvením duše.


O našem letním stolování vám napíšu příště.


Do té doby se mějte pěkně a užívejte si babího léta.

Vaše Jaromila












11 komentářů:

  1. JAROMILKO, KYTIČKA JE KRÁSNĚ BAREVNÁ.
    NÁDHERA.
    VÁZA JE ORIGINÁLNÍ KOUSEK A TVŮJ SPACÍ KOSTÝMEK JE VELICE ELEGANTNÍ.
    ZKRÁTKA PARÁDNÍ FOTEČKY A NÁRAMNÁ PODÍVANÁ.
    MĚJ SE HEZKY A PŘEJI POHODOVÉ DNY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda topíku na spaní! S barevným nátělníkem pod, by to bylo nádhera k džínám!
    Hezké stolování pod jabloní!
    Přeji poklidné babí léto.

    OdpovědětVymazat
  3. Bohdanko- mám ráda barvičky, lépe mně oslovují a nabíjejí než jen bílá ( ikdyž, výjimka potvrzuje pravidlo !).

    Lezarts-
    vím, ikdyž si semtam navlíknu něco ulítlejšího, tak většinou jsem taková umírněnější.
    Nikdy neříkej nikdy :-)

    Dík holky za vaše milé komentíky
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  4. Jaromilko, všechno je to krásně romantické a moc příjemné pro oko. Krásný a sluníčkový víkend. Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Košilka je super! ač jsem co se oblečení týče konzerva, tak tenhle kousek bych si jen na spaní nenechávala ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Jaromilko, krásné snímečky:-). Jsi úúúžasně operativní, jako vázičku využiješ kryt světla, místo ubrusu nádhernou noční košilku (taky bych ji asi používala jako noční úbor;-)), no paráda:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jaromilko, pantáta musí vrnět blahem, vždyť vedle něj uléhá víla! Nádhera! Stejná, jako tvoje kytičky!
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Jaromilko, krásné fotečky, krásenky jsem měla několik let na záhoně (samovýsev), ale časem zmizely, budu muset koupit semínka, ony kvetou až do prvních mrazíků. Hezký víkend.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné kytička a kráásnáá noční košilka. Moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  10. Jaromilo, velmi povedená květinová dekorace. Tu krajkovou nádheru nebudu komentovat, neb nevím, jaký použít superlativ. Zdraví Ditta.

    OdpovědětVymazat
  11. Jaromilko, moc to pohladilo. Kytičky i košilka jsou krásnéééé

    OdpovědětVymazat

JEŠTĚ Z DOVOLENÉ

 Dobrý den, milí zlatí ! Z médií troubí alelujá gloriá, ale já jsem myšlenkami pořád v těch zvláštních zemích severně od nás. V přístavní...