úterý 11. října 2011

Co dělá váš domov domovem ?

Zdravím vás milé dámy !
Včera jsem po dlouhé době brouzdala po "kanálech " a na jedné komerční stanici mně cosi zaujalo, tak jsem chvíli vydržela čučet na obrazovku.

Děj byl následující :
...borec fotbalista pozval milou do svého apartmánu. Když vstoupila , uviděla klučičí "pokojík" s nejnutnějším vybavením jako gauč, televize, lednička a jeden obrázek na zdi..........

Než se "chlapeček" vrátil z fotbalového tréningu, tak slečna pokojík (apartmá ) vyzdobila PO SVÉM .
Vrátivší se fotbalista hrozně zuřil, když uviděl na gauči polštářky se srdíčkama, plyšáky v posteli a na stolku ozdoby s cingrlátkama...
Slečna oponovala, že jen chtěla udělat HEZKÝ DOMOV - mladík však prskal, že nepotřebuje plyšáky, cingrlátka ani srdíčka, jemu prý stačí obraz maminky na zdi a taky má domov...............


Ptaly jste se někdy vašeho "miláčka", co se mu vlastně líbí, jestli ho ty naše holčičí nezbytné maličkosti vlastně neobtěžují a neprudí ?

Co dělá podle něho domov domovem ..........................?

Taky se musím zeptat.................


Vaše Jaromila

16 komentářů:

  1. Také se mě zdá, že se nám ti chlapi do toho jaksi nehodí.O

    OdpovědětVymazat
  2. Tak musím přiznat, že manžel ty moje "výmysly" snáší dost dobře a celkem mě v tom i podporuje. Dokonce v sobotu a v neděli, protože vstává později, zastýlá na postele i přehoz :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jituš, tak to teda nechápu.............
    Nemá ten tvůj drahý náhodou na zádech dva hrbolky ???

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jaromilko, stejná myšlenka mě napadla kdysi, když si kamarádka stěžovala na svého manžela, který si chtěl do obýváku pověsit obrovský plakát s traktorem. Mého manžela se občas zeptám co by chtěl nebo co by se mu líbilo a on obvykle neví a většinou se mu líbí, co vyberu já.
    Hezký den
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Jaromilko u nás mu to kupodivu vyhovuje.Říká,že my doma to máme zabydléný a když se vrací domů a vidí naše okna,tak ví,že jde prostě DOMU.A když má svůj koutek kde má i on ty svoje blbůstky tak jsme spokojení všichni.Ale taky to ze začátku bylo u nás zařízeno do skla a nerezu...musel k tomu dospět :-)Krásný den a díky za příběh,pobavil mě.Věra.

    OdpovědětVymazat
  6. Podle mne je dulezite umet udelat kompromis a to nejen pri zarizovani a dekoraci bydleni. Jednou nam v obyvaku "prezimovala" motorka - myslim, ze nemusim psat vic :))

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Jaromilko,

    hezký příspěvek a skvělé komentáře... :-)))), co dělá domov domovem??...hlavně láska a skvělé vztahy, to že se máme kam vracet a za kým a jsme si pro sebe rádi....

    motorka v obýváku...hm hm hm, to mi něco připomíná....manžel je pc technik, tudíž máme krásný kout v pokoji, odspoda dohora krabic hora :-)))), i to je domov....

    měj hezké dny...pa pherenis

    OdpovědětVymazat
  8. Jaru- u nás je také ticho...manžel je spokojený, občas se zasměje, když vidí svůj malililinkatý kouteček a mé krááálovství, protože já mám pocit, že je moje všechno a všude se cítím doma , a manžel je zatím spokojený, tak mu asi to jeho malilinkaté místečko stačí...někdy se ho zas zeptám,- pěkné zamyšlení

    OdpovědětVymazat
  9. mno, my u nas mame kompromisy, jeden priklad za vsechny - v obyvaku v arabskem stylu (muj vymysl), mame boxovaci pytel (manzeluv splneny sen)... (nastesti sundavaci) :))))

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Jaromilko u mých synů v pokojích, dělá domov domovem věčný nepořádek. Kdybych jim ho uklidila, necítili by se jako doma .
    Krásný víkend
    Iva

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Jaromilko,
    děkuji za krásný komentář. Co se týče tvého dotazu, momentálně se nemám koho zeptat,ale pro mě je domov domovem..být s někým milovaným kdekoli a jakkoliv! To mi stačí:))
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Jaromilo. Tak to jsi mě pobavila. Myslím si, že přemíra "lapačů prachu" asi domov domovem nedělá. Hezký večer, Ditta.

    OdpovědětVymazat
  13. Jaromilko, tak musím říct, že jsem se příjemně zasmála u komentíků na tvoje téma z úvodního článku...je to dost zajímavý :o)) ...i u nás je to myslím v pohodě...za těch 15 let spolu jsme se tak nějak dopracovali ke stejnému, nebo velmi podobnému řekla bych vkusu, prostě k tomu co dělá domov domovem...samozřejmě je to o kompromisech, ale určitě mé drahé polovičce ty naše "domácí pracholapky" nevadí...a jak on říká, díky mě už je tak "divnej" :o)) že v obchodech očuchává svíčky...ale jinak je to chlap jak hora...měj se krásně a já se jdu s kafíčkem zahledět do tvých starších příspěvků na bločku...pá Radka

    OdpovědětVymazat
  14. Taky se nemám koho zeptat. Manžel by řekl, že na takové kraviny odpovídat nebude..pokud by vůbec odpověděl...

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Jaromilka, vhodné zamyslenie, pri niektorých fotkách z rôznych zdrojov mám pocit ako v obchode s čínskymi dekoráciami. Môj manžel si zdobí byt po svojom - tu položí skrutkovač, tam nechá kliešte... Apropos, svoju mládežnícku izbu som mala vytapetovanú hokejistami :-)
    Pred rôznymi zbytočnosťami uprednostňujem zútulňovanie obrazmi a kvetmi.
    L

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherná fialková dekorace!Michaela

    OdpovědětVymazat