ADVENTNÍ KONCERT V KOSTELE

Musím se s vámi podělit o můj dnešní zážitek.


V našem kostele sv.Jiljí se dnes konal adventní koncert.


Účinkovali: Holešovský chrámový sbor se sbormistrem Janem Kotasem


a Holešovský komorní orchestr (umělecký vedoucí Ivo Kurečka).


Několik desítek posluchačů si užívalo předvánoční atmosféry ve vyzdobeném kostele.


Chvíli zapomenout na předvánoční shon a zaposlouchat se do příjemných notiček.


Jedna skladba, kterou hráli se mi obzvlášť zaryla pod kůži .


Když zněly v kostele zvukomalebné tóny Kánonu od J. Pachelbela, se zavřenýma očima jsem poslouchala a vznášela se anděly někde nad hlavami sedících lidí.............


Byl to velký zážitek a doma jsem hned žhavila You tube, kde je mnoho verzí tohoto díla.


Skoro všechny jsem si přehrála a doteď mi zní v uších ta zvláštní melodie..............


Komentáře

  1. Jaromilko, ten pocit znám, krásně si to napsala. Ta skladba je nadpozemská.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju Helenko, chtěla jsem vložit video, ale nepodařilo se mi to.Kdo bude chtít,musí si to najít :-(
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  3. Jaromilko, jdu také žhavit, ať z toho mám také kousek.
    Krásný víkend Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji krásného dne,

    ten stejný pocit jsem měla nedávno v našem kostele sv.Václava, kdy vystupovala Musica Animae, nepopsatelný pocit.....přesně jak píšeš, stačí zavřít oči, vypustit myšlenky svazující a jsme rázem někde jinde v jiné dimenzi....přeji víc takových prožitků.....

    měj velmi poklidné naplňující dny.....pherenis

    OdpovědětVymazat
  5. Jaru díky za tip...půjdu si to také najít...muselo to tam být krásné...zastavení... :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruuuuuuuu, já to slyšela kdysi na pohřbu...Máří to dokonce hrála, ale neměla noty a já nevěděla k tomu nic blíž ani,jak to najít!! Já to znám!! To je náááádhera! Nedivím se, žes to tak krásně prožívala...dííííky

    OdpovědětVymazat
  7. Ta barokní hudba má něco do sebe. Koncerty v kostele miluju - ta atmosféra i zvuk hudby je nenapodobitelný. Hezký zbytek neděle. Ditta

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuju za husí kůži... :o)) Mokopa

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Jaromilo,
    přeji krásné vánoční svátky a do nového roku především zdraví a jenom všechno dobré.
    Zdravím Jitka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

POSLEDNÍ LEDNOVÝ

Meditace v zenové zahradě