Jak sýkorky ku svačině přišly.

Motám, motám, až se mi z toho chvílemi motá i hlava :-)
Umotala jsem našim věneček na dveře a ozdobila ho perníčky.
Z věnečku se rodičové radovali dva dny. Třetí den mi máti volala: "...představ si, že mi sýkorky ozobaly perníčky z věnečku....."

Můžu říct, že jsem něco takovýho očekávala, ale radši jsem to ani nahlas neříkala...
Protože nebydlíme s našima ve stejné obci, požádala jsem přes mamku souseda p. Kozáka, aby mi ten stav zdokumentoval !

Večer mi přišel email s názvem : jak sýkorky k potravě přišly.






Budiž to pro vás poučení :-)


Přeji příjemně prožitý předvánoční čas.


Jaromila



Komentáře

  1. U nás se na sídlišti traduje podobná historie s veverkou. Jistá noóbl paní doktorka vdávala dceru. Bylo chladno, tak dala na balkon pečlivě zabalené krabice se svatebními koláčky. Ráno sedí její manžel u snídaně a z druhé strany okna na parapetu čučí veverka s koláčkem v prackách...
    Budiž Ti ke cti, že perníčky byly očividně výborné :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Vyborne pernicky a krasny venecek, vsak to prislo k uzitku, a to je nejlepsi. Sikovny napad, Jaromilko. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, budiž ke cti jednomu obchodnímu řetězci, neboť ty perníčky jsem koupila.......
    Jani,
    díky za pěkný příběh, zvířátka jsou velice vynalézavý a ta tvoje veverka mně dost pobavila :-)
    Binn,
    jen je tam mohly nechat chvilku déle !

    OdpovědětVymazat
  4. Jaromilko, ale to je náhodou krásný - ptáčci z toho měli určitě radost:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Holt i sýkorky vědí, co je dobré:-D

    OdpovědětVymazat
  6. Jaromilko, to si tedy holky daly :o) Já obyčejné krmítko, a ty jim to vážeš do věnečků :o)
    Měj se moc hezky, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  7. :D nádhera, tak to vy jste asi hladové kraj, protože u nás v lískovcu jim nejede ani speciální lojová koule se semínky...nebo že bychom tady měli mlsné opeřence?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

POSLEDNÍ LEDNOVÝ

Meditace v zenové zahradě