sobota 24. prosince 2011








Milé dámy, děkuji za vaši přízeň, jsem ráda, že vás mám ..................

Přeji vám klidné a kouzelné svátečky a v novém roce hodně andělů............


Vaše Jaromila




18 komentářů:

  1. KRÁSNÉ, POKLIDNÉ A RADOSTNÉ SVÁTKY VÁNOČNÍ.
    DO ROKU 2012 SPLNĚNÁ PŘÁNÍ, SPLNITELNÁ PŘEDSEVZETÍ, DOBRÁ PŘÁTELSTVÍ, MILÁ SETKÁNÍ, LÁSKU, ŠTĚSTÍ A PEVNÉ ZDRAVÍ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Jaromilko, přeji ti krásnou štědrovečerní noc a v novém roce mnoho štěstí, zdraví, lásky a spokojenosti. Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Jaromilko, krásné sváteční dny přeji

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Jaromilko.Přeji krásné vánoční svátky.plné pohody a klidu.Pavla

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Jaromilko, Tobě také krásné vánoce a celý příští rok ať je plný skvělých zážitků i obyčejných chvilek.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Pohodové vánoční svátky plné klidu a lásky v srdci.

    OdpovědětVymazat
  7. Prajem krásne a veselé sviatočné dni!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Krása pohoda, ať vydrží u Vás doma ještě řadu let:-D

    OdpovědětVymazat
  9. Jaromilka, príjemné vianočné sviatky s rodinou a vaším nezameniteľným humorom prajem! L

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Jaromilko, tobě i celé rodině přeji pohodové prožití zbytku svátků.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Mila Jaromilko, preji ti krasne proziti zbytku vanocnich svatku. Hlavne hodne pohody a hezke chvilky z rodinou a prateli. moc zdravim, Monika...

    OdpovědětVymazat
  12. Jaromilko, jako nováček na Tvém blogu Ti musím napsat,že je úžasný, moc se mi u Tebe líbí a budu jukat častěji. Šťastný nový rok. Margita

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Jaromilko,
    posílám pozdravy a přeji Ti krásné mezisváteční dny a šťastný nový rok. Výzdoba se mi moc líbí, já jsem teď nějak zatížená na fialovou!:-D

    OdpovědětVymazat
  14. Jaromilko, doufám, že sis užila pohodové a krásné vánoční svátky a že jejich dozvuků si užíváš i nyní, v posledních dnech letošního roku:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Jaromilko,jen dobré světlo v roce 2012 přeje ze srdce Mokopa

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Jaromilko, všechno nejlepší v novém roce. Jsem ráda, že Tě alespoň touto cestou znám a můžu navštěvovat.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  17. krásné svátky a šťastný Nový rok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  18. Milá Jaromilko, máme tu nový rok a já Ti z celého srdce přeji ať je lepší, radostnější...ať je plný úsměvu... zdravíčka, štěstíčka a lásky...ať se Ti vyplní všechna nejtajnější přání. Posílám spoustu pozdravů a už teď se těším na další setkávání :o)
    Soňa

    OdpovědětVymazat