Novoroční.

Opět jsme hlučně vstoupili do nového roku.
Nevím, co ti odpalovači rachejtliček vlastně slaví ? Že jsme o rok starší ?????....................
Já mám co slavit, protože mám narozeniny :-) takže, když vidím gejzíry prskavek na nebi a bujný jásot, představuji si, že je to na moji počest :-)))))))))

Letošní zima je nějaká divná, nedávno jsem viděla dokonce jít po ulici človíčka v bermudách a sandálech ! Abychom si alespoň trochu užili toho " bileho svinstva", museli jsme za ním jet do vyšších poloh. Absolvovali jsme opět silvestrovský výšlap na Svatý Hostýn.
Nahoře bylo velice krásně, teplota kolem nuly, bezvětří, chvilku dokonce vykuklo i sluníčko.
Než jsme se vyplazili nahoru, bylo skoro po mši ! Alespoň chvilku jsme nasávali vůni chrámu páně. U stánků nás potom lákala jiná vůně, patřící k životu :-)

Po cestě nahoru jsem dospěla k pevnému rozhodnutí : začít intenzívněji sportovat !!!!!!!
A aby to sportování nebylo moc kruté, pořídila jsem si hole na severskou chůzi i se základním kurzem. To mně hodně baví. Je to takový přirozený pohyb v přírodě !



Tak jsem nový rok začala předsevzetím : chodit ! Seversky !
Ono se říká, když zleniví nohy, zleniví i hlava......a já nechci, aby mi zlenivěla hlava !!! :-)










Přeji vám radostné vykročení ke světlým zítřkům...............



.........zapracujte co nejlépe na tom, co nemáte

a važte si toho, co máte...............................

PF 2012


Vaše Jaromila









Komentáře

  1. Jaromilko, tomu říkám správné rozhodnutí a předsevzetí...držím palečky ať vydrží co nejdéle :o) na dálku Tě objímám, připíjím si na Tvé narozeniny a přeji všechno nej nej...
    Měj se krásně a severské chůzi zdar!!!
    Ahojky, Soňa

    OdpovědětVymazat
  2. Jaromilka, v prvom rade Ti chcem popriat vsetko najlepsie k narodeninam, a zaroven prajem aj do celeho noveho roku vela vela zdravia, lebo ked je zdravie je aj stastie, laska a spokojnost :)
    A drzim palceky k predsavzatiu, neh vydrzi co najdlhsie...paaaa, zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jaromilko, přeji Ti k narozeninám jen to nej, spoustu štěstí, zdraví a pevných nervů. Ať Ti předsevzetí dlouho vydrží. Hole na nordic walking mají moji rodiče a moc si je chválí.
    Hezký den
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Jaromilko,

    odpaluji rachejtli na Tvou počest....nene, nemám je ráda, i když na fotkách jsou skvělé :-))....
    raději s kyticí růží přijdu Ti přát, aby zdraví štěstí zůstalo napořád....
    Včera, když jsem viděla ten průvod na Hostýn...škoda, že nebydlím blíž...vyšlápla bych si též....bohužel, neodpoutám se od rodinky,abych se sama vydala na cestu.
    Pro zdraví je pohyb důležitý, pročišťuje mysl i duši....tak ať Ti to příjemně chodí :-)).
    pherenis

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Jaromilko, vše nejlepší k narozeninám a držím palečky ať předsevzetí dlouho vydrží, taky bych potřebovala trochu(spíš víc) pohybu, ale nemám tak pevnou vůli a tak si dám kousek dortu, který jsem dělala synovi k narozkám. Krásný celý příští rok.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Jaromilko, krásně motivační článek:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Jaromilko, přijmi, prosím, co nejsrdečnější blahopřání k tvým narozeninám a také přání všeho dobrého do nového roku.
    Ať ti to hezky šlape!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Jaromilko, všechno nejlepší k narozeninám, přímé cestičky bez kamínků pod nohama a sluníčko na každém kroku přeje Jana :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jaromilko, máme stejné předsevzetí!! : ))
    Tak ať Vám to pěkně šlape!

    OdpovědětVymazat
  10. Jaromilko, přeji vše nejlepší ...k narozeninám i do nového roku. Sportu zdar :o)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak aspoň dodatečně vše "nej" radost a pokoj v srdci a ať novoroční předsevzetí vydrží a dělá ti jen samou radost :-) :-) :-)
    držím palce

    OdpovědětVymazat
  12. ....jo na Hostyn...pf 2012...otto...ahoj

    OdpovědětVymazat
  13. Všechno nejlepší hodně zdravíčka k narozeninám!

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Jaromilko, pozdě, ale přece, Ti přeji k narozeninám i v novém roce všechno NEJ NEJ, spoustu dobrých přátel okolo sebe, spokojenosti i radosti nejen z kytiček a náruč pevného zdraví!
    Potěšil mě velice Tvůj komentář na mém blogu a za odpověď moc děkuji, náhodou byla načasovaná akorát...alespoň nezapomenu, co mám ještě v předjaří shánět.

    OdpovědětVymazat
  15. Holčiny, TISÍCERÉ DÍKY za velice milé komentáře a návštěvy. Pilně si je čtu, ale jsem lajdák, proto nereaguji, tak mi to prosím promiňte :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

POSLEDNÍ LEDNOVÝ

Meditace v zenové zahradě