pátek 6. ledna 2012

Revoluce na komoře.

Uklízím na komoře.
Vymetám pavučiny a stoletý prach.........
Vyhazuju věci,kolem kterých chodím a v regále je nechávám trůnit jen z nostalgie !
Ale jednoho dne muselo přijít takové rozhodnutí !!!

Mezi trámy je přibité prkno, jako polička a jelikož je až u stropu, NIKDY jsem tam nešahala. Až dnes.
Z prachu jsem postupně lovila :
plechovou cukřenku, plechovou reklamní cedulku, baterku MY DAY, pytlíček záchrany se 2 dřevěnýma špulkama nití, krabičku, co má hada na víčku........................................né, to je z jiné písničky- plechovou krabičku (asi od nějakých kokin) s knoflíkama a sichrhajckou, placatou plechovku s nápisem JUCHTIN OLEJ, dětské časopisy Vlaštovička z roku 1940 a zčistajasna BUM, něco mi přistálo na čele a odskákalo s velkým lomozem po dřevěných schodech dolů. Říkala jsem si, buď tam, potvoro, když tam chceš byt !!! a pokračovala jsem v uklízení.

Teď vám ukážu poklady z komory :























Ty předměty, které byly na obrázcích jsou myslím jasné, ale k čemu sloužilo TOTO, co mi přistálo na čele, si jen domýšlíme............... Tušíte někdo, CO to je a k čemu to sloužilo ?












Mějte se krásně, přemýšlejte a vyhlížejte jaro................


Vaše Jaromila




















15 komentářů:

  1. Ahojky Jaromilko,

    páni, takové poklady. Baterku jsem doma měli podobnou, tak jsem se trošku zamyslela. Tyto staré věci mám ráda, zvlášť, když je doma najdeš aniž by jsi je čekala a úplně na ně zapomeneš.

    Krásný páteční den plný pohody. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. no jestli ti totok přistálo na čele tak potěš koště - musíš mět na čele boulu jak tragač!! :D hezký úlovky, zgréňé dál.

    OdpovědětVymazat
  3. Z těch pokladů mám stejnou baterku. A tu bouli na hlavě odhaduji, že by to mohl být od součásti podstavece od něčeho? Třeba formy na klobouky, nebo pro jiný výstavní materiál...?

    OdpovědětVymazat
  4. Jaromilko, objevila jsi super poklady:-). To, co tě trefilo do hlavy, vůbec netuším, k čemu by mohlo být:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jéééj, aj ja chcem takú poličku :))) A revolučne to vyzerá aj v tej nádobke na komode, čosi tam už raší...žeby sa to nevedelo dočkať jari?
    Všetko dobré v novom roku!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Jaromilko, tedy to jsou poklady. Krásné dny Ti přeji.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Jaromilko, jsou to poklady, v domě mojí babičky by se našlo spoustu takových věcí, dokonce si pamatuji, že se běžně používaly(baterka, špulky, cukřenka i různé plechovky si vybavuji), ale od doby, co babička není, jsem v domě nebyla a nevím co vše chtějí příbuzní ponechat a co vyhodit.Hezké dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  8. Jaromilko, z takové poklady...to nám panelákovým hlava nebere :oD...je to nádhera, baterku i my měli kdysi doma. Tak pokračuj dál. A narozdíl od tebe vyhlížím ještě pořád sníh...chybí mi ale to víš, to my lidi z paneláku, co ho nemusíme odhazovat :oD

    OdpovědětVymazat
  9. Keď človek nájde takéto poklady, hneď mu je teplejšie pri srdiečku

    OdpovědětVymazat
  10. Milujem takéto veci, aj ja ich mám zopár a vždy ma poteší, keď sa niečo nové objaví. Krása. Andrea

    OdpovědětVymazat
  11. Jaromilko, to je uzasny poklad! U nas by se v komore nasla nanejvis tak nejaka zapomenuta pasticka na mysi! Na hlavu ti nejspis spadl podstavec ale ceho, to bych opravdu jen hadala. Ja bych ho vyuzila jako svicen :) Preji hezky tyden a zdravim, Monika.....

    OdpovědětVymazat
  12. Jaromilka, mam pre teba na svojom blogu male prekvapko :), pa krasny den ti prajem

    OdpovědětVymazat
  13. To jsou nádherné poklady. Podobnou baterku jsme taky měli doma. A jaro vyhlížím. :-) A moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Jaromilko,vyzvedni si prosím u mne ocenění. Moc zdravím. Iva

    OdpovědětVymazat
  15. Jaromilko, děkuji za Tvoje připomínky starých časů a máš u mne na blogu ocenění, které ti právem náleží.
    Dana

    OdpovědětVymazat

JEŠTĚ Z DOVOLENÉ

 Dobrý den, milí zlatí ! Z médií troubí alelujá gloriá, ale já jsem myšlenkami pořád v těch zvláštních zemích severně od nás. V přístavní...