pondělí 30. ledna 2012

SRDÍČKO ZA SRDÍČKA..

....posílám všem, kdo nakukne, ale hlavně :
ZUZCE, KAIVUŠCE a DANUŠCE !
( Více se dozvíte na konci dnešní reportáže )

Při úklidu zapomenutých koutů mého domova jsem našla další poklady.

Meďoša o rok mladšího než Buchlov, zajoška asi ze stejné doby a srdíčko- památníček po tetičce. To mi udělalo obzvlášť velkou radost :-)))
Je ručně dělaný, slepovaný, obšívaný, sešívaný. No, titěrná, pečlivá práce.
Mělo asi sloužit jako památníček, neboť je v něm pár říkanek.
Ale i tak je to krásná dekorace. Mám ho pořád vystavené a když jdu kolem, tak se kochám.....










............hlavně ty titulní obrázky !

To my baby tůze potřebujeme a když to nemáme, tak potom musíme chodit mlsat do cukrárny..............!


















Kaivuško, tento svícen má taky pohnutou minulost, neboť jsem jej vylovila z kontejnerových útrob......


VELMI děkuji těmto sličným děvám za ocenění, které věnovaly mojemu zápisníčku.

Vždy jsem dojatá, že si na mně někdo vzpomene a dokonce ocení !




V pravidlech se píše, že mám ocenit dalších 5 blogů.

To je vždycky pro mně úkol VELMI TĚŽKÝ A NESNADNÝ ! Když dojdu až sem, tak mám chuť všecko vymazat, neboť mi přijde nespravedlivý, že mám ocenit JEN 5, když je vás tolik milých a srdci blízkých :-((((((







Mějte se všeci móc pěkně a děkuju, že jste dočetli až sem.


Vaše Jaromila
























17 komentářů:

  1. 1) to jsou nevídané poklady a nad srdéčkem se rozplývám!!!Takové zapomenuté kouty, bych šla uklízet i bez odmlouvání:-D
    2)Gratuluji k ocenění!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulujem, a naozaj krásne pokladíky.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné poklady. To srdíčko je úžasné.

    OdpovědětVymazat
  4. Mila Jaromilko, moc gratuluji k oceneni a zaroven ti za nej moc dekuji!! Pamatnicek je nadherny, je videt, jakou si dal nekdo praci s jeho vyrobou a take meda a zajda jsou krasne kousky minulosti. Je dobre, ze se dostali prave k tobe, ktera je dokazes ocenit. Svicen nema chybu a co teprve ten nadherny zaves v jeho pozadi, to jsi pletla ty? Preji ti pohodovy tyden a zdravim, Monika....

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jaromilko, gratuluji Ti k ocenění. Takové srdíčko taky mám, dostala ho moje babička od svého mládence. Je navíc plné básniček a je také moc krásné. Mám ho taky pořád vystavené.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Jaromilko, se zatajeným dechem jsem přečetla tvoje písmenkování. Poklady máš kouzelné a srdíčko mi připomnělo, že jsem ho jako dítě také viděla, ale kde a u koho, to už si nepamatuji.Svícen ja také moc povedený, má krásnou nohu, no to by byla škoda ho tam nechat!!
    A tak hurá do bazarů a vetešnictví za dalšími úlovky, i když si říkám, nemám už toho dost? No, asi nemám, neb mě to stále láká akdyž nekoupím, tak alespoň na kukandu.
    Přeji ti pohodové dny
    KAIva

    OdpovědětVymazat
  7. Koukám, že nejsem sama, koho zaujal ten pletený závěs v pozadí ;) - nebylo by pár fotek přímo na něj jako na celek?

    OdpovědětVymazat
  8. Jaromilko, krásný objevy. Taky tahle vyklízím a uklízím dům a některý nálezy stojí za to. To srdíčko nemá chybu!! Slávka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Jaromilko, to je krása,ty zvířátka mě dojímají, a srdíčko taky, samozřejmě. Kde na ty poklady chodíš...

    OdpovědětVymazat
  10. Holčiny, DÍKY, že jste ku mně zavítaly na "vomrk"...
    Lezarts- na můj vkus je těch svinčíkových koutů nějak moc !
    Když jsem uviděla meďoša a zaju, zjihla jsem a řekla si, že to je odměna za tu hnusnou prácu !
    .....nad svícnem v kontošu jsem neváhala ani minutu. Byl černý, tak jsem si ho napatinovala k obrazu svému...
    ....."závěs" v pozadí je jakýsi přehoz po tetičkách. Je orvaný jak samica, proto ho musím napřed vyspravit a pak vám ho ukážu v celé své kráse.
    Janičko, ukaž srdíčko ! Já jsem zvědavá baba ! prosím, prosím :-)
    Ivuš, víš jak to dělám s těma pokladama z kontoše ? Vždycky se z nich chvíli těším a za čas mně chytne rapl a všecko zase vyvezu zpět do sběrného dvora ! Takže koloběh "pokladů" dokonalý !
    Binn- já jsem se taky rozněžnila, když jsem ty plyšáky uviděla :-) To je takový kout pod schodama na hůru, kam se zastrčilo všecko, co nebylo potřeba !!

    OdpovědětVymazat
  11. Jaromilko, krásné poklady jsi objevila! To srdíčko je opravdu nádherné. A moc se mi líbí ten svícen!

    OdpovědětVymazat
  12. Jaromilko, budu kopirovat dámy přede mniou, ale je to nádherna, co si objevila! Medvěd, zajíček a to srdíčko, to je neuvěřitelné! Píšeš, že to je odměna za hnusnou práci. Přeju ti málo hnusné práce a hodně odměn!
    Měj hezké dny, pa Helena

    PS: velká gratulace k ocenění!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer moc děkuji za srdíčko, je to milé, že stojím někomu za pochvalu a uznání. Krásný večer a ještě jednou moc děkuji MArkéta

      Vymazat
  13. Jaromilko,
    dech se mi tají z těch starých pokladů. Dívala bych se na ně nejradši pořád dokola, je v nich tolik něhy a krásy, která nikdy nezestárne...
    A děkuju tisícekrát za nesmírně milé ocenění! Hřeje mě, že bylo při oceňování vzpomenuto na malou Vivi ;-).
    Děkuju moc!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  14. Kout pod schodama na hůru je super, to budu muset zevidovat u babičky. A mimochodem, Jaromilko, zastav se u mě na blogu, mám tam pro Tebe další srdce do sbírky. :)

    OdpovědětVymazat
  15. To srdíčko máš opravdu krásné a myšlenku také :-)))

    OdpovědětVymazat
  16. To srdíčko je nádherné...je to opravdu památníček. Sama je vyrábím už skoro 25 let. První mi pomohla udělat maminka tak, jak si ho sama pamatovala od babičky. Takhle původní jsem ho nikdy neviděla...

    OdpovědětVymazat